07 Mar 2019

De-duplikacja i weryfikacja danych klientów w crm jakim jest OptimaSales

De-duplikacja danych w OptimaSales CRM

Automatyczna i skuteczna de-duplikacja danych w crm wraz z mechanizmem weryfikacji jako standard w OptimaSales. Jest potrzebna gdy zależy nam na czystości wprowadzanych danych do programu. Jest ona standardowo wbudowana w nasz program by unikać duplikatów kontaktów.

Pomimo to, że OptimaSales to prosty i łatwy program CRM to wyposażaliśmy go w mechanizmy utrzymania „czystości danych” które w automatyczny i skuteczny sposób wyszukują powtarzające się dane klientów. Bez względu na to jak zostają one wprowadzane, od razu na tym etapie są wyławiane.

Dzięki temu OptimaSales CRM zapisała się do grona jednych z nielicznych programów standardowo wyposażonych w taką profesjonalną i kompleksową funkcjonalność (weryfikuj i znajdź duplikaty kontaktów) bez ponoszenia dodatkowych opłat.

Zastosowany w programie zaawansowany i wyrafinowany mechanizm z niezwykłą skutecznością wyszukuje duplikaty. I to nie tylko w tych samych firmach ale w znacznie szerszym i głębszym zakresie. A gdy OptimaSales CRM znajdzie taki duplikat, to automatycznie o nim powiadamia użytkownika. Dzięki temu już na wstępnie, podczas wprowadzania danych do programu crm uzyskujemy nad nimi kontrolę.

Kiedy przydają się te mechanizmy w programie crm:

  • gdy pracujemy w zespole i wiele osób wprowadza dane do centralnej bazy danych crm klientów,
  • gdy importujemy dane do istniejącej bazy danych crm z wielu źródeł (pliki Excela, csv lub z innych formatów),


Jakie są z tego korzyści:

  • automatyczny porządek czyli spokojna głowa, czysta baza klientów w crm, każdy kto choć raz mierzył się z porządkowaniem bazy danych to doceni,
  • redukcja czasu dla osób zajmujących się marketingiem i sprzedażą, nawet do 90% poświęconego na wyszukanie duplikatów i ich neutralizacja,
  • zmniejszenie kosztów marketingu bezpośredniego, czyli bardziej skuteczne kampanie marketingowe, telemarketingowe, bo brak duplikatów,
  • profesjonalny wizerunek w oczach naszych klientów, czyli eliminacja wysyłania tych samych informacji do tej samej firmy lub osób,
  • klarowna i przejrzysta praca na bazie bez duplikatów znacznie zwiększa efektywność pracy i pozwala uniknąć wielu nieporozumień w zespole.


Tak więc, wiesz co możesz uzyskać korzystając z takiego mechanizmu. Jeżeli chciałbyś to mieć w swojej firmie by unikać tego typu problemów związanych z duplikatami, to daj nam znać.

Przykład działania wykrywania duplikatów

de-duplikacja danych w OptimaSales

Rozwiązanie, jako de-duplikacja danych w crm działa i zostało przetestowane przez polskich użytkowników, jeżeli chcesz, to możesz spróbować. Zapisz się na demo…?

Zerknij tutaj… na pełną listę dostępnych funkcji w OptimaSales CRM