07 Kwi 2019

Kalendarz online w OptimaSales to możliwość pracy zadalnej i zespołowej

Grupowy kalendarz w OptimaSales CRM

Kalendarz online wszyscy znamy, dlatego od razu z niego umiemy korzystać. Tak właśnie jest i z kalendarzem on-line w crm w OptimaSales. Kalendarz połączony jest z bazą klientów i historią wszelkich kontaktów. 

Dzięki temu szybko, bez zwłoki, można rozpocząć swoją pracę. Bez większego zastanowienia można zaplanować spotkanie lub delegować działanie innym członkom zespołu. W programie znajdują się: kalendarz dzienny, tygodniowy i miesięczny. Z poziomu tej różnej perspektywy czasowej możemy szybko i łatwo przeglądać, planować, zakańczać, usuwać i filtrować własne lub zespołu działania.

Dodatkowo do każdego członka zespołu przyporządkowany został inny kolor w celu lepszej orientacji w zadaniach danego użytkownika. Dzięki temu natychmiast widzimy jak obłożony jest kalendarz online poszczególnych osób w naszej firmie.

Z kalendarza w OptimaSales CRM korzystają użytkownicy, którzy potrzebują:

  • wyświetlać zawartości kalendarza pod różnym kątem: użytkowników, typu działań, priorytetu i daty i wielu innych,
  • łatwego przechodzenia do kart klientów, sprawa by zorientować się w szczegółach relacji handlowych,
  • wykonywać wszystkie niezbędne i oczywiste funkcje takie jak: edytowanie, zakańczanie, delegowanie i kasowanie działań,
  • od razu planować następny krok, po zakończeniu obecnego działania,
  • ustawiać alarmy na ekranie lub na e-maila dla wybranych działań,
  • sprawdzać zaległe, delegowane dla nich i przeze nich działania,
  • mieć szybki podgląd szczegółów oraz możliwość przemieszczania się do wybranego Kontaktu, Sprawy, Kampanii, Historii i Kalendarzy,
  • kojarzenie działań z innymi obiektami w programie takimi jak: kontakty (klienci, partnerzy, dostawcy), sprawami (etapami), kampaniami,
  • dostosowanie widoku listy działań, historii i kalendarza do własnych potrzeb dzięki wielopoziomowym mechanizmom filtrowania, a następnie zapisie tego układu danych pod własną nazwą,
  • z poziomu listy działań inicjowania połączeń telefonicznych z wybranym kontaktem poprzez integrację z komunikatorem skype lub telefonem komórkowym poprzez technologię bluetooth

Nie wiemy czy któryś z obszarów w zakresie kalendarza również i Ciebie dotyczy? Sam możesz się o tym przekonać. Zainteresowany Demo?


Kalendarz online w OptimaSales

Rozwiązanie działa i zostało przetestowane przez polskich, i nie tylko, użytkowników. Jeżeli chcesz, to możesz sam spróbować. Zapisz się na demo…?

Zerknij tutaj… na pełną listę dostępnych funkcji w OptimaSales CRM