Ciekawostki o OptimaSales
Nowości i aktualności o programie OptimaSales oraz bonusy i promocje. Przetestowany, sprawdzony i chwalony przez wielu program CRM.
Integracja kalendarzy z różnych programów np.: Outlook, Gmail, iCal. z kalendarzem OptimaSales poprzez zaproszenia na e-mail jest łatwa i prosta oraz wbudowana w podstawową funkcjonalność programu. Możemy wysyłać zaproszenia na wydarzenia oraz je odbierać wpisując je do kalendarza OptimaSales. Dzięki temu korzystanie z drogich rozwiązań tj. MS Exchange może być już zbędne. A poza tym uzyskujemy …
Trasa dojazdu w Google Maps do klientów może być teraz wykreślona bezpośrednio z OptimaSales z poziomu listy działań. Planujemy, wysyłamy, uruchom nawigację na telefonie. Wystarczy, że zaplanujemy działania z wybranymi klientami, po czym wybierzemy funkcję Pokaż trasę w OptimaSales i w nowej zakładce pokaże się nam trasa dojazdu do wybranych klientów. Możemy również sprawdzić gdzie …
Lokalizacja klientów w Google Maps bezpośrednio z OptimaSales pozwala na położenia kontaktów (klientów, parterów, dostawców) w serwisie Google Maps. W programie OptimaSales została zaimplementowana wygodna i praktyczna opcja pokazywania położenia kontaktów bezpośrednio w serwisie Google Maps. Dzięki tej funkcjonalności otrzymujemy wizualizację położenia naszych klientów na mapie, czyli szybko możemy się zorientować w jakich regionach ilu …
Jeden program jedna firmaOptimaSales to program crm dla marketingu, sprzedaży, serwisu. Wygodna praca na jednej bazie aby zachować ciągłość obsługi klienta.Wszyscy gramy w jednej firmie i możemy grać na jednej bazie danych klientów. Dzięki swojej prostocie oraz intuicyjnej i przyjaznej funkcjonalności OptimaSales doskonale sprawdza się w pracy w małych i średnich firmach. Program posiada funkcji …
Słowa kluczowe
alarm na e-maila
alarmy
analizy
baza crm
baz klientów
centrum informacji o klientach
dashbord
deduplikacja
dostosowanie programu
działania
e-mail
google maps
kalendarz
kalendarz grupowy
kalkulacje
Kampania marketingowa
kampanie marketingowe
kondycja szansy sprzedaży
kwalifikacja
lejek sprzedaży
lista działań
lokalizacja klientów
mapy
oferty
planowanie zadań
pola dodatkowe
pola użytkownika
porządkowanie danych
priorytety
proces sprzedaży
produkty serwisowe
przenoszenie danych z Sales Partner
przypomnienia
przypomnienia na e-mail
pulpit
sales funnel
sales pipeline
serwis
szanse sprzedaży
szybkie wyszukiwanie
weryfikacja danych klientów
wyceny
własne nazwy pól
zarządzanie lejkiem sprzedaży
zarządzanie spawami handlowymi