19 Sie 2019
biedny czy bogaty lejek sprzedaży

Czy na spotkanie sprzedażowe przychodzisz “bogaty” czy “biedny” – analiza lejka sprzedażowego?

Jeżeli nie możecie sobie pozwolić na wycofanie się z negocjacji, nie powinniście rozpoczynać rozmowy. To przykład przewagi stanu umysłu nad procesem. Ludziom zależy na tym czego nie mają lub nie mogą mieć. W sprzedaży określa się to terminem “wycofania”. Wycofaj ofertę, a ludzie zapragną jej bardziej niż przedtem. Przykłady oto one: “Zdobądź dziś 50% rabatu!”, …
03 Lip 2019
zrób zadanie z e-maila

W OptimaSales w 3 prostych krokach zaplanujesz zadanie z e-maila

W programie OptimaSales w 3 prostych krokach zaplanujemy lub oddelegujemy działanie (zadanie) na podstawie otrzymanej, zapisanej wiadomości e-mail. Dzięki temu zobaczymy takie działanie (zadanie) wraz z treścią e-maila w naszym lub grupowym kalendarzu lub na liście działań. Oto trzy kroki: 1. Przechodzimy do karty naszego wybranego kontaktu, 2. Następnie w zakładce E-mail, na liście, zaznaczamy …
20 Maj 2019
3 sygnały w lejku sprzedaży w OptimaSales

Sprawdź jaką “kondycję” ma Twój lejek sprzedaży…

W działach sprzedaży pilnuje się tzw. „pokrycie” w lejku, to jedna z tych rzeczy, na których szefowie sprzedaży mocno się koncentrują i pilnują. Natomiast statystyki mówią, że zaledwie 51,5% handlowców osiąga swoje plany, pomimo, że ich lejki mają 3 lub 4 krotne pokrycie. Przyjmuje się, że „zdrowy lejek” to taki, który ma 3-4 krotną wartość …
15 Maj 2019
OptimaSales CRM w 2 minutowej akcji..

OptimaSales CRM w 2 minutowej akcji…

Szacuje się, że aż 73% informacji o klientach w firmach to dane nieuporządkowane.Bez odpowiednich narzędzi odnajdywanie i dostęp do nich wydaje się praktycznie niemożliwy. Dopiero zgromadzenie i uporządkowanie całej wiedzy o klientach w jednym miejscu przekłada się na wymierne korzyści biznesowe, pozwalając nie tylko zarządzać informacją, ale i wykorzystywać ją do podejmowania skutecznych decyzji biznesowych. …
Showing 1 to 9 of 22 results
Facebook
LinkedIn