20 Maj 2019
3 sygnały w lejku sprzedaży w OptimaSales

Sprawdź jaką “kondycję” ma Twój lejek sprzedaży…

W działach sprzedaży pilnuje się tzw. „pokrycie” w lejku, to jedna z tych rzeczy, na których szefowie sprzedaży mocno się koncentrują i pilnują. Natomiast statystyki mówią, że zaledwie 51,5% handlowców osiąga swoje plany, pomimo, że ich lejki mają 3 lub 4 krotne pokrycie. Przyjmuje się, że „zdrowy lejek” to taki, który ma 3-4 krotną wartość …
15 Maj 2019
OptimaSales CRM w 2 minutowej akcji..

OptimaSales CRM w 2 minutowej akcji…

Szacuje się, że aż 73% informacji o klientach w firmach to dane nieuporządkowane.Bez odpowiednich narzędzi odnajdywanie i dostęp do nich wydaje się praktycznie niemożliwy. Dopiero zgromadzenie i uporządkowanie całej wiedzy o klientach w jednym miejscu przekłada się na wymierne korzyści biznesowe, pozwalając nie tylko zarządzać informacją, ale i wykorzystywać ją do podejmowania skutecznych decyzji biznesowych. …
17 Kwi 2019
Usatw ważne-pline cele w OptimaSales

Jak w OptimaSales codzienne działania możemy dostosować do namierzonych celów (spraw handlowych)!

Jednym z głównych problemów wielu osób jest to, że stale próbują robić zbyt wiele rzeczy naraz, co z kolei powoduje, że rozpraszają siły załatwiając mnóstwo drobnych zadań. W efekcie, pod koniec dnia stwierdzają przeważnie, że wprawdzie mocno się napracowały, lecz często albo nie zabrały się do ważnych spraw, albo nie udało się im załatwić ich …
07 Kwi 2019
Grupowy kalendarz w OptimaSales CRM

W kalendarzu on-line w OptimaSales CRM można planować i przeglądać działania z różnej perspektywy czasowe

Kalendarze wszyscy znamy, dlatego od razu z nich umiemy korzystać. Taki właśnie jest i z kalendarz on-line w Optima Sales. Dzięki temu szybko można rozpocząć wydajną pracę, nie zastanawiając się, jak zaplanować spotkanie lub zaplanować działanie innym członkom zespołu. W programie znajdują się: kalendarz dzienny, tygodniowy i miesięczny. Z poziomu różnej perspektywy czasowej możemy szybko …
Showing 1 to 9 of 20 results
Facebook
LinkedIn