17 Lut 2019
pola dodatkowe w OptimaSales CRM

Skorzystaj z dodatkowych pól aby w pełni opisać swoje relacje handlowe z klientami w OptimaSales CRM

Jeżeli chcielibyśmy zbierać rozszerzone informacje dotyczące kontaktów handlowych, sprawy, produktu, gdyż obecne, podstawowe pola nie w pełni spełniają oczekiwania. To możemy skorzystać z pól dodatkowych w OptimaSales CRM.Pola dodatkowe znajdują się w zakładce szczegóły w każdej z kartotek. Są dostępne pod ręką, więc możemy wprowadzać do nich nasze dodatkowe informacje, pozyskane podczas kontaktów handlowych. Ale …
11 Lut 2019
Kampania marketingowa w crm

Już teraz nieograniczona liczby wysyłek do nieograniczonej liczby odbiorców w module kampanii marketingowych w OptimaSales CRM

W ręce użytkowników oddajemy moduł kampanii marketingowych, który pozwala w skuteczny i efektywny sposób przeprowadzić prostą lub wieloetapową oraz spersonalizowaną komunikację z klientem w odpowiednich interwałach czasowych do wyselekcjonowanych odbiorców wprost z bazy crm. Użytkownik w tym module nie spotka się z ograniczeniami związanymi z liczbą odbiorców, liczbą cykli wysyłek oraz narzucaniu i weryfikowaniu kont …
04 Sty 2019
Własne widoki list w Optimasales CRM

Co to jest własny widok w aplikacji OptimaSales CRM i jak mi to może pomóc w mojej pracy?

Ciekawą funkcją w bazach klientów crm jest wielopoziomowe filtrowanie i grupowanie danych klientów. Tak wyfiltrowane i pogrupowane dane klientów można zaprezentować i zapisać pod własną nazwą widoku. Dzięki temu praca z danymi oraz ich analiza jest bardzo przejrzysta i wygodna. A więc nie potrzebujemy już do tego narzędzi raportujących, bo sami to sobie wyklikamy na …
12 Gru 2018
szablony ofert handlowych w OptimaSales CRM

W programie OptimaSales CRM użytkownicy mogą korzystać z 12 nowych szablonów ofert i to za darmo…

W programie OptimaSales CRM, za darmo, dostępne są profesjonalne, gotowe do użycia szablony ofert od razu do wykorzystania przez użytkownika w jego działalności handlowej. Obecnie dostępnych jest 12 nowych szablonów w różnej konfiguracji. Dodatkowa korzyść jest taka, że nie ograniczamy użytkowników to tej liczby, bo każdy może w łatwy sposób utworzyć własne szablony bądź zmodyfikować …
Showing 9 to 22 of 22 results
Facebook
LinkedIn