17 Lis 2018

Powiadomienia (alarm) dla działań na e-maila, czyli nie musisz być “przykuty” do ekranu komputera w programie crm

powiadomienia (alarm) w OptimaSales CRM
Zauważmy, że w OptimaSales znajdziemy sposoby na to, aby nie być “przykutym” do ekranu komputera by mieć pewność, że nie umknęło nam żadne ważne, zaplanowane działanie z klientem w programie OptimaSales CRM. Gdyż dzięki funkcji powiadomień wysyłanych na e-mail’a, będąc poza biurem (czyli ekranem komputera) możemy otrzymać powiadomienie o zaplanowanym zadaniach wraz ich opisem na e-maila.

Oto 5 głównych korzyści wynikającej z tej funkcji w programie crm

1. Po włączeniu, w Ustawieniach, opcji powiadomienia na e-mail , od tej pory program będzie wysyłał do nas, jako nasz asystent, ważne przypomnienia
czyli będąc poza biurem oraz zasięgiem ekranu komputera program crm powiadomi nas o działaniach na e-maila wraz z niezbędnymi, kluczowymi szczegółami zadania,
2. W treści powiadomieniu znajdziemy: główne informację o zadaniu czy spotkaniu powiązane z naszą sprawą handlową, telefonie lub innej czynności wraz z danymi telefonicznymi oraz adresem e-mail do naszego klienta,
3. Odpowiednio przygotowane linki pozwalają, bez ręcznego wybierania nr telefonu lub przepisywania adresu e-mail, od razu inicjować kontakt czy pisać e-mail z/do klienta,
4. Powiadomienia e-mail możemy również wykorzystać do działań delegowanych. Powiadomienia o działaniach, zadaniach na e-mail w zespole, pomiędzy użytkownikami,
5. Na liście działań w OptimaSales CRM szybko odróżnimy działania, które mają ustawione powiadomienie alarmu od tych bez przy pomocy odpowiednie ikony.

Rozwiązanie działa i zostało przetestowane przez polskich użytkowników, jeżeli chciałbyś sprawdzić jak to działa, to zapisz się na demo crm…?

powiadomienie (alarm) na e-mail

Zerknij tutaj… na pełną lista dostępny funkcji w OptimaSales CRM

Facebook
LinkedIn