17 lis 2018

Powiadomienia na e-mail, by nie być „przykuty” do ekranu komputera

powiadomienia na e-mail w crm OptimaSales

Powiadomienia na e-mail w crm, to pewność, że nie umyka nam żadne ważne działanie, sprawa czy zgłoszenie. No i możliwa praca poza ekranem komputera.

W OptimaSales znajdziemy sposoby na to, aby nie być „przykutym” do ekranu komputera, a jednocześnie mamy pewność, że nie umyka nam żadne ważne, zaplanowane działanie z klientem. Dzieje się to, dzięki funkcji powiadomień wysyłanych na e-mail’a. Będąc poza biurem (czyli ekranem komputera) możemy otrzymać powiadomienie o zaplanowanym zadaniach. A także sprawach, zgłoszeniach, produktach serwisowych, umowach wraz ich opisem na e-maila.

Oto 5 głównych korzyści wynikającej z tej funkcji powiadomienia na e-mail w crm:

1. Po włączeniu, w Ustawieniach, opcji powiadomienia na e-mail , od tej pory program będzie wysyłał do nas, jako nasz asystent, ważne przypomnienia.
A więc będąc poza biurem oraz zasięgiem ekranu komputera program powiadomi nas o działaniach na e-maila wraz z niezbędnymi, kluczowymi szczegółami zadania.
2. W treści powiadomieniu znajdziemy: główne informację o zadaniu czy spotkaniu powiązane z naszą sprawą handlową, nr tel. lub innej czynności. Dołączane są do tego  inne niezbędne informacje.
3. Odpowiednio przygotowane linki pozwalają, bez ręcznego wybierania nr telefonu lub przepisywania adresu e-mail od razu inicjować kontakt. A kliknięcie w adres e-mail uruchamia okno nowej wiadomości.
4. Powiadomienia e-mail możemy również wykorzystać do działań delegowanych. Powiadomienia o działaniach, zadaniach na e-mail w zespole, pomiędzy użytkownikami.
5. Na liście działań w OptimaSales CRM szybko odróżnimy działania, które mają ustawione powiadomienie.  Sygnalizują o tym odpowiednie ikony (dzwonka).

Rozwiązanie działa i zostało przetestowane przez polskich użytkowników. Jeżeli chciałbyś sprawdzić jak to działa, to zapisz się na demo…?

powiadomienia na e-mail w crm

A tutaj… pełna lista dostępny funkcji w OptimaSales CRM