27 Paź 2018

Przyjazne i funkcjonalne zarządzanie cennikami produktów w programie OptimaSales CRM

cenniki, produktu w OptimaSales CRM
W OptimaSales CRM znajdziesz wygodnie zaprojektowaną funkcjonalność dotycząca zarządzania cenników, katalogów produktów i usług. Dzięki temu, możemy szybciej i łatwiej tworzyć spersonalizowane oferty handlowe, właśnie w oparciu o nasze cenniki. Bo po umieszczeniu produktu w kalkulacji oferty od razu widzimy po jakiej cenie sprzedaży, marży i z jakim zyskiem, bądź narzutem zysku oferujemy nasze produkty i usługi. Dodatkowo, jeżeli taką politykę prowadzimy, ceny sprzedaży produktów mogła być również automatycznie wyliczane na podstawie cen promocji, ceny specjalnej dla wybranych klientów bądź rabatów przypisanych do firmy.

produkty, cenniki w OptimaSales

Oto lista 17 wybranych funkcjonalności w zakresie pracy z cennikami, które udostępniamy w programie OptimaSales CRM:

1. Importowanie cenników (produktów i usług) z formatu CSV wraz z automatycznym mapowaniem kolumn oraz mechanizmami aktualizacji
2. Weryfikowanie duplikatów produktów podczas ich importu lub ręcznego tworzenia pojedynczych produktów wraz generowaniem brakujących kodów
3. Lista produktów na której dostępne są mechanizmy grupowania, etykietowania oraz filtrowania (prostego i wielopoziomowego)
4. Mechanizm wyszukiwania produktów i usług po dowolnych polach
5. Karta produktu w której znajdują się przydatne informacje o produkcie (nazwa, opisy, linki do zdjęć, filmów, załączniki w różnym formacie itd.) oraz inne pola i zakładki opisujące szczegółowo produkt, usługę
6. Informacje o cenie zakupu, sprzedaży, katalogowej w różnych walutach
7. Określanie ceny promocyjnej wraz z terminem jej obowiązywania
8. Przypisywanie cen specjalnych produktu dla wybranych klientów i partnerów
9. Tworzeni własnych, ogólnych poziomy rabatów (np.: gold, silver, bronze) wraz z przypisywaniem ich do wybranych firm
10. Mechanizm przeliczanie cen dla wybranych produktów i usług, bardzo przydatne przy aktualizacji cenników
11. Mechanizm masowej zmiany wartości dla wybranych pól opisujących produkt
12. Analiza ad hoc produktu pod kątem: kto i ile zakupił danego produktu i usługi
13. Mechanizm masowej zmiany wartości w polach dla pól opisujących produkty
14. Automatyczne wyliczanie niezbędnych informacji dot. marży, narzutu, zysku dla produktów
15. Wyznaczanie menadżera, opiekuna produktów
16. Przenoszenie starych produktów do archiwum lub do kosza w celu późniejszego ich ewentualnego usunięcia
17. Eksportowanie cenników produktów i usług dla partnerów

Program crm jakim jest OptimaSales to polskie rozwiązanie, które jest używane przez polskich użytkowników, więc jeżeli chcemy, to możemy go za darmo przetestować. Zapisz się na crm demo…?

Zerknij tutaj… na pełną listę dostępnych funkcji w OptimaSales CRM