17 Lut 2019

Skorzystaj z dodatkowych pól aby w pełni opisać swoje relacje handlowe z klientami w OptimaSales CRM

pola dodatkowe w OptimaSales CRM
Jeżeli chcielibyśmy zbierać rozszerzone informacje dotyczące kontaktów handlowych, sprawy, produktu, gdyż obecne, podstawowe pola nie w pełni spełniają oczekiwania. To możemy skorzystać z pól dodatkowych w OptimaSales CRM.Pola dodatkowe znajdują się w zakładce szczegóły w każdej z kartotek. Są dostępne pod ręką, więc możemy wprowadzać do nich nasze dodatkowe informacje, pozyskane podczas kontaktów handlowych. Ale przed tym możemy również zmieniać ich nazwy, na takie aby lepiej pasowały to do naszych potrzeb.

Po wypełnieniu dodatkowych pól informacjami, w OptimaSales CRM znajdują się mechanizmy do sortowania, filtrowania i wyszukiwania by szybko i łatwo odszukać kontakty handlowe po tych właśnie wprowadzonych danych. Informacje zawarte w tych polach możemy również wykorzystać w naszych szablonach wiadomości e-mail, czyli ich personalizowanie, co oznacza, że podczas wysłania, automatyczne wypełnianie treści, zgodne z zawartością tych pól, odpowiednio dla każdego klienta.

Innymi słowy, customizacja i dopasowanie programu crm do indywidualnych potrzeb mamy w zasięgu ręki bez potrzeby znajomości języków programowania. A wszystko po to, abyśmy mogli precyzyjniej kontaktować się z naszymi klientami zgodnie z ich preferencjami. A czy dziś na swojej bazie danych możesz tak działać?

Przykładowe pola dodatkowe w karcie osoby

pola dodatkowe dot. klienta

Przykładowe pola dodatkowe w karcie firmy

pola dodatkowe w karcie firmy w OptimaSales CRM

Rozwiązanie działa i zostało przetestowane przez polskich użytkowników, jeżeli chcesz, to możesz spróbować. Zapisz się na demo crm…?

Zerknij tutaj… na pełną listę dostępnych funkcji w OptimaSales CRM

Facebook
LinkedIn