Jak mogę ustawić powiadomienia (alarm) e-mail lub alarm wyświetlany na ekranie dla swoich zaplanowanych działań?

Jeśli chcemy mieć pewność, aby żadne zaplanowane działanie nam nie umknęło, to skorzystajmy z funkcji powiadomień wyświetlanych na ekranie komputera lub wysyłanych na e-maila w OptimaSales.

Dzięki temu nie musimy być “przykuci” do ekranu komputera aby mieć pewność, że nie umknęło nam żadne ważne zaplanowane działanie. Dzięki funkcji powiadomień wysyłanych na e-mail’a będąc poza biurem (lub ekranem komputera) otrzymujemy powiadomienie o działaniu na e-maila.

Oto 5 głównych korzyści jest funkcji:

1. Po włączeniu opcji powiadomienia na e-mail nie musimy sprawdzać przypomnień o ważnych zadaniach w OptimaSales. Bo będąc poza biurem oraz zasięgiem ekranu komputera program powiadomi Cię o Twoich działaniach na e-maila,
2. W treści powiadomienia znajdują się: główne informację o działaniu, spotkaniu wraz z danymi telefonicznymi oraz adresem e-mail,
3. Odpowiednio przygotowane linki pozwalają klikając na nr tel lub adres e-mail aby od razu nawiązać kontakt z naszym klientem,
4. Powiadomienia e-mail można również wykorzystać do działań delegowanych,
5. Na liście działań szybko odróżnimy działania mają powiadomienia e-mail, bo symbolizują to odpowiednie ikony.

Po skonfigurowaniu tej opcji w Ustawieniach programu, sami decydujemy kiedy i dla których działań włączamy tę opcję przypominania.

Ustawienia powiadomień (alarmu) możemy wykonać podczas planowania i edycji działania. Robimy to po otworzeniu okna działań zaznaczając odpowiednie opcje…

Uwaga: Dostęp do treści tylko dla zalogowanych użytkowników w programie OptimaSales. Zaloguj się i odśwież tę stronę. Więcej o tym tutaj...