Jak można ponownie uruchomić zakończoną Kampanię?

Jeżeli zmienimy status naszej obecnej kampanii na zakończony, a po chwili jednak okaże się, że nie chcieliśmy jej zakończać.
Wówczas zostaje nam tylko wykonanie jej duplikat by móc ją do tych samych odbiorców ją kontynuować.

Przypominamy, że w momencie zmiany statusu kampanii na zakończoną użytkownik otrzymuje informację co wydarz się po zaakceptowaniu tego statusu.
Dla przypomnienia rzut z informacją poniżej. A więc można taką kampanię przenieść do archiwum lub wykonać jej duplikat.

kampania zamknięta

Jeżeli decydujemy się na wykonanie duplikatu zakończonej kampanii, to należy pamiętać, że będzie to nowa kampania. Z tym, że zostaną w niej ci sami odbiorcy i szablony co w kampanii zakończonej.

Aby wykonać duplikat zamkniętej kampanii należy wybrać opcje z menu Duplikuj w karcie tej kampanii.

duplikuj kampanie

Po wybraniu powyższej opcji powstanie nowa kampania z nowym numerem wraz z odbiorcami oraz szablonami. A status nowej kampanii to – W przygotowaniu.
Dzięki temu można dalej kontynuować dalsze działania marketingowe do tych samych odbiorców w oparciu o obecne lub nowe szablony e-mail.