Jak planować działania, zapisywać historię i notatki, a także przypisywać etykiety do osób, spraw, zgłoszeń poza głównymi listami i kartami?

To, że w programie OptimaSales planowanie działania w programie jest dostępne z listy kontaktów i działań, kalendarza oraz z poziomu karty wybranego Kontaktu albo Sprawy handlowej, Zgłoszenia (Realizacji) itd. już wiemy. Natomiast to, że jest jeszcze możliwość planowania działań, zapisywania historii i notatek, a także przypisywania notatek bez potrzeby przechodzenia do karty danej osoby, sprawy, zgłoszenia lub listy to już inna sprawa. Dzięki temu uruchamianie tych operacji staje się jeszcze łatwiejsze do użycia niż do tej pory.
 
Poniżej rzuty ekranowe na których szybko możemy się zorientować jak i co wykonać.

Uwaga: Dostęp do treści tylko dla zalogowanych użytkowników w programie OptimaSales. Zaloguj się i odśwież tę stronę. Więcej o tym tutaj...