12 paź 2021

Andrzej Baciński

Na etapie poszukiwania rozwiązania CRM dla naszej inżyniersko – handlowej firmy przetestowaliśmy 30 (trzydzieści!) różnych dostępnych na rynku rozwiązań. Ostatecznie zdecydowaliśmy się na system Optima Sales CRM i po czasie używania wiemy, że to była właściwa decyzja. Wśród przydatnych nam funkcji są: (1) wprost genialny sposób wyszukiwania/wybierania elementów z bazy (kontrahentów, produktów, itd.), (2) bardzo dobry import danych z zewnętrznych źródeł (zarówno klientów, produktów, jak i cenników), (3) oferty generowane jako link i/lub jako dokument PDF, (4) bardzo dobra obsługa zmian masowych (np. nowe cenniki, przeliczniki, nowe grupy/kategorie, itp.), (5) dwukierunkowa współpraca z kontami e-mail, – możliwość prowadzenia kontrolowanych, nieograniczonych kampanii e-mailowych różnego typu. Wdrożenie systemu zajęło nam około tygodnia i wiązało się z poznawaniem możliwości systemu, a nie jego dostosowywaniem. W czasie wdrażania (nauki) normalnie pracowaliśmy, a więc nie mieliśmy typowych problemów okresu wdrożenia. Bardzo wysoki poziom jakości obsługi klienta OptimaSales (szybkość i skuteczność reakcji) może być wzorcem dla firm z różnych branż. Mieliśmy kilka uwag / sugestii, a wszystkie istotne zostały niemal natychmiast wdrożone, a te drobniejsze będą uwzględnione wkrótce. OptimaSales to system CRM, który nie tylko nie przeszkadza w pracy, ale znacząco ją ułatwia i przyspiesza.