- Tworzenie i definiowanie własnych, jednego lub wielu procesów sprzedaży w crm
- Procesy sprzedażowe przypisane do użytkownika crm oraz skojarzone z faza zakupu klienta
- Tworzenie i zarządzanie sprawami handlowymi (oferty lub kontrakty) indywidualnie lub zespołowo w programie
- Sprawy jako projekty, czyli możliwość prowadzenia spraw zespołowo wg zdefiniowanych procesów wraz z podpinaniem działań do różnych etapów sprawy widocznych w kalendarzu crm działań użytkownika
- Grupowanie sprawy handlowych i zgłoszeń po etapach
- Zobacz przypisany przykładowy proces przypisany do sprawy
- Przypisywanie procesów do wybranych użytkowników
- Zarządzanie procesem i lejkiem sprzedaży na liście spraw wraz z graficzną prezentacją w programie crm
- Trójkolorowy monitoring kondycji sprawy handlowej w celu lepszego zarządzania sprzedażą
- Łatwa i szybka analiza zespołu sprzedażowego i serwisowego w oparciu o proste i wielopoziomowe filtrowanie
- Szybkie zestawienia analityczne oraz możliwość ich eksportu do dalszej obróbki graficznej