Płacisz tylko za usługę crm

Bez ukrytych kosztów gdyż to co trzeba jest już w cenie

Skorzystaj z wielu możliwości konfiguracyjnych
Praktyczna funkcjonalność i modułowa budowa sprawia, że program pozwala zrealizować w różne scenariusze biznesowe. Bo przecież każdy jest wyjątkowy.
Efektywne wsparcie oraz aktualizacja w cenie
Zarówno podczas wyboru programu, jak i po nim. A gdy „kurz” handlowy opadnie, nie znikamy. Przechodzimy do działania skupionego na wyniku. Konfigurujemy i dostarczamy bezpieczną, szyfrowaną usługę z archiwizacją danych. Za to cenią nas użytkownicy.
Wysoki współczynnik możliwości do ceny
Trudno jest znaleźć oprogramowanie w klasie CRM za taką cenę. A tak wiele możliwości w momencie zakupu, a także po nim też nie jest oczywiste.  Nie bez znaczenie jest również szybkie „odpalenie” programu, bo komu zależny na niekończących się płatnych analizach, instalacjach LAMP, wdrożeniach i konsultacjach?
Łatwy do policzenia zwrot z inwestycji
Działy handlowe z 10 użytkownikami oszczędzają około 400 godz. pracy. Przemnóż to przez swoją stawkę godzinową. Dzięki temu wiesz dlaczego warto zainwestować i po jakim czasie się to zwraca. A dalej tylko zyskujesz. Bo kto chce przepłacać lub być zawiedziony po zakupie?

Oszczędzisz sporą ilości czasu na obsłudze klientów i analizie

Pracuj efektywnie jedynie przez 1/3 dnia.

System OptimaSales CRM efektywnie pomaga realizować plan sprzedaży z tymi samymi ludźmi, po znacznie niższych kosztach i poświęcając na to mniej czasu. Z relacji naszych użytkownicy wynika, że mogą zaoszczędzić mnóstwo czasu na wykonywanie takich czynności jak: przygotowanie ofert, umów, planowanie i wyszukiwanie danych, uruchamianie akcji marketingowych czy też zarządzania realizacjami i zgłoszeniami serwisowymi. Dzięki temu tworzą centralne i spójnego miejsce informacji o kliencie w całej firmie, które mogą monitorować i analizować przy pomocy własnych widoków danych oraz graficznych pulpitów.

Duża eleastyczność wyboru i modyfikacji dostosowana do potrzeb

Wybierz, dostosuj zgodnie z potrzebą.

Zakup programu crm OptimaSales w wersji podstawowej to (listy i kartoteki firmy, osób, spraw handlowych, tworzenie ofert, zarządzanie produktami i usługami, grupowanie firm i kontaktów, grupowy kalendarz, planowanie i delegowanie czynności, rejestracja historia, załączniki i notatki) oraz dodatkowo również dobierz moduły tj.: marketing, realizacja i serwis, pulpit menadżera i użytkownika. A po zakupie zmodyfikuj i dostosuj zgodnie z potrzebą: miejsca do gromadzenia informacji (kartoteki i listy), różne wzory szablony e-maili i dokumentów (ofert, zamówień, zgłoszeń wydruków itp. i wraz z własnym logo). Poza tym twórz własne słowniki, procesy oraz widoki danych by prezentacje danych na ekranie odpowiadały twoim potrzebom.

Możesz pracować zdalnie na komputerze PC, laptopie, tablecie, telefonie

Z różnych miejsc i różnych urządzeń na różnych systemach operacyjnych

Korzystaj z możliwości zdalnego dostępu do centralnego systemu crm informacji o swoich klientach, partnerach działając z różnych miejsc w biurze i poza nim. Użytkownik pracując na wybranym urządzeń (telefon, tablet, laptopa, komputera klasy pc), które jest obsługiwane przez platformę systemową (Linux, Windows, Mac OX, Android) łączy się z danymi na własnym zdalnym na serwerze VPS. Taka konfiguracja jest możliwa gdyż nasz program zarządza danymi przy pomocy bezpiecznych, szyfrowanych serwerów wraz z codzienną archiwizacją danych.

Szybka analiza sytuacji w dziale handlowym

Poznaj moc pulpitów, zestawień, widoków a ułatwisz sobie pracę.

System CRM pozwala raportować np. na temat akcji promocyjnych, planów i prognoz sprzedażowych. Zestawiania i analizy dają możliwość szybkiej klasyfikacji najważniejszych klientów (np. zgodnie ze słynną regułą Pareto – 20% klientów generuje 80% zysków, dlatego tak ważne jest odnalezienie tych 20% i odpowiednie zaopiekowanie się nimi). To samo dotyczy produktów. Dzięki takiemu skupieniu działań firma uzyskuje znaczną redukcje kosztów operacyjnych oraz zwiększenie efektywności i wydajności pracy.

To, nie wszystko! Możesz jeszcze ...

Zintegrować się z pocztą e-mail, kalendarzem i mapami
Integracja z dowolnym programem pocztowym
W OptimaSales CRM możemy współpracować w zakresie wymiany i zapisu wiadomości e-mail z dowolnym programem pocztowym. Wszystkie wysłane i otrzymane e-mail są zapisywane czy to w karcie firmy, osoby czy konkretnej sprawy handlowej lub wybranym zgłoszeniu. Całość zapisu następuje automatycznie. A więc od razu dokonuje się selekcja wiadomości e-mail zgodnie z kontekstem. Możemy również szybko sprawdzić z kim się ostatnio e-mailowało w jakiej sprawie lub zgłoszeniu. I to bardzo łatwo i szybko przy pomocy jednej funkcji.
Integracja z dowolnym kalendarze poprzez zaproszenia e-mail
Kalendarz OptimaSales poprzez zaproszenia na e-mail współpracuje w łatwy i tani sposób z różnymi kalendarzami np.: Outlook, Gmail, iCal. Możemy wysyłać zaproszenia na wydarzenia oraz je odbierać wpisując je do kalendarza OptimaSales. Ta dwukierunkowa wymiana zadaniami wraz z bezpośrednim zapisem w kalendarzach po obu stronach daje dużo swobody i nie zmusza z wybierania drogich rozwiązań tj. MS Exchange w tym zakresie.
Pokaż klientów lub trasę do nich na mapie i uruchom nawigację
Oprogramowanie crm posiada możliwość współpracy z Google Maps w zakresie prezentacji lokalizacji klientów na mapie w różnych ujęciach. Dzięki temu od razu możemy zobaczyć gdzie mamy tzw. białe plamy i tam skierować nasze siły sprzedażowe. Dodatkowo nasze siły sprzedażowe po zaplanowaniu działań w OptimaSales mogą zobaczyć trasę dojazdu do klientów oraz łatwo przekazać ją na telefon aby uruchomić nawigację.