OptimaSales jako brakujący
element ranking'ów CRM

 

Ze względu na to, że w sieci krążą różne rankingi dot. CRM 2021 dla MSP (małych i średnich firm).
Materiał (ranking crm) pozwala na łatwe porównanie OptimaSales CRM z innymi rozwianiami.

A co za tym idzie, szybsze dokonanie analizy porównawczej, a więc i łatwiejszy wybór.

Cechy usługi/programu
OptimaSales CRM
Porównaj z programem X
 

Darmowy dostęp do Demo przez 10 dni

 

Cena na użytkownika/m-c

Od 49 PLN, nie więcej niż 75 PLN

 

Wsparcie techniczne i pomoc

Telefon 9:00 -17:00, e-mail 9:00 – 23:00, Baza Wiedzy 24/7

 

Przestrzeń na pliki

W ramach zasobów konta, od 20 GB

 

Czytelność interfejsu

Zielona – lista klientów oraz karta klienta
Niebieska – lista działań
Czerwona – lista spraw handlowych oraz kartą sprawy
Żółta – lista produktów i usług oraz karta produktu
Pomarańczowa – lista kampanii oraz karta kampanii
Szara – lista historii i notatek
itd.

 

Praca na kartach klientów (B2B, B2C, B2P), spraw, kampanii, produktów handlowych ze szczegółami, zgłoszenia, realizacje, kto co kupił, historia choroby serwisowej

 

Prosty dostęp do szczegółowego wyszukiwania danych w zakamarkach systemu, przy pomocy jednego pola, jak w Google

 

Wczytywanie pełnej listy kontaktów (pierwsze uruchomienie)

5.88 sek – (21 000 rekordów kontaktów), przechodzenie po stronach do 2 sek.

 

Czas wyszukania klienta

1.34 sek. – np. Kowalski z 21 000 rekordów

 

Czas wyszukania notatki w zakamarkach programu

2.32 sek. – wynik szukania dla słowa „test” ukrytego głęboko w różnych miejscach w programie

 

Czas dodania kontrahenta, klienta

21.49 sek. – (wypełnieni podstawowych pól – imię, nazwisko, tel. kom. i e-mail)

 

Wczytywanie pełnej listy działań (pierwsze uruchomienie)

4.45 sek. (1000 rekordów działań) przechodzenie po stronach do 2 sek.

 

Czas zaplanowania czynności

16.23 sek. – planowanie działania w karcie kontaktu

 

Wczytywanie listy spraw handlowych (pierwsze uruchomienie)

5.82 sek. (1000 rekordów spraw) przechodzenie po stronach do 2 sek.

 

Czas dodania sprawy handlowej (szansy sprzedaży)

19.25 sek. – dodanie nowej sprawy handlowej, bez kalkulacji

 

Wczytywanie listy notatek i historii wraz z załącznikami

5.45 sek. (2000 rekordów historii i notatek) przechodzenie po stronach do 2 sek.

 

Czas zapisania historii, notatki

19.67 sek. – zapis historii z rozmowy telefonicznej z krótkim, jedno zdaniowym opisem.

 

Wersja językowa

Polska, angielska, niemiecka oraz możliwe inne po uzgodnieniu

 

Wsparcie wielu walut w przygotowaniu ofert i raportowaniu

 

Kursy walut wraz z ich historią

 

Integracja z pocztą e-mail w zakresie tematu, treści i załączników wiadomości e-mail

 

Automatyczne podpinanie e-mail do prowadzonych spraw na podstawie nr sprawy w temacie lub treści wiadomości e-mail

 

Kampanie marketingowe (wielo-etapowe i profilowane z dowolnym interwałem czasowym) wraz z kluczowymi wskaźnikami do mierzenia jej efektywności

 

Moduł serwis i realizacje, który łączy dział handlowy z obsługą czynności po-sprzedażowych, bez ponoszenia kosztów, wystarczy, że masz jedną licencję serwis, a cały dział handlowy również z tego korzysta.

 

Zaawansowany moduł zestawień i raportów.

 

Zapis różnych zestawień danych po własną nazwą widoku-raportu.

 

Pulpit menadżera i użytkownika z kluczowymi wskaźnikami – KPI.

 

Zarządzanie sprawami handlowymi (szansami sprzedaży)

 

Graficzny lejek sprzedaży wraz z utraconymi sprawami pomiędzy etapami

 

Mechanizm prognozowania lejka sprzedaży

 

Dedykowane plany sprzedażowe

 

Prognozy marketingowo – sprzedażowe dla użytkowników

 

Grupowy kalendarz on-line

 

Planowanie i delegowanie działań wraz z powiadomieniami na ekranie i na e-maila.

 

Dwukierunkowa integracja z dowolnym kalendarze poprzez wysyłanie zaproszeń e-mail, czyli wysłanie zaproszeń oraz odbieranie zaproszeń z wpisem do kalendarza np. Outlooka, Gmail, iCal, a także zapis w kalendarzu biznesowym z pełną historią w OptimaSale.

 

Planowanie i wyświetlanie trasy dojazdu do klientów na podstawie zaplanowanych działań wraz z wysyłką w formie e-maila lub sms na telefon w celu uruchomienia nawigacji, 3 kroki i jesteśmy gotowi do podróży służbowych.

 

Wygodna możliwość pokazywania położenia kontaktów (klientów, parterów, dostawców) w serwisie Google Maps, czyli gdzie są nasi klienci, gdzie odbyły się wizyty, a gdzie nas jeszcze nie było lub nie mamy klientów.

 

Planowanie i delegowanie działań wraz z powiadomieniami na ekranie i na e-maila.

 

Możliwość wysłania e-mailingu.

 

Moduł ofertowania (tworzenie prostych i wielo-wariantowych ofert handlowych) wraz z ich monitorowaniem.

 

Kalkulacje handlowe wraz z elastycznymi mechanizmami wyliczania cen.

 

Darmowe spersonalizowane szablony ofert oraz tworzenie własnych.

 

Zarządzanie cenniki produktów i usług

 

Ustalanie cen specjalnych, rabatów oraz promocje czasowe

 

Proste i wielopoziomowe możliwości filtrowania i grupowania danych listach danych

 

Integracja z Zapier

 

Integracja ze Skype

 

Aplikacja mobilna

Nie, (program działa przez przeglądarkę i jest responsywny, dopracowujemy elementy)

 

Możliwość zmian dedykowanych

 

Dostępne API

 

Automatyczna, bezpieczna archiwizacja danych co 24h wraz z potrójną replikacją danych

 

Bezpłatny dostęp do pełnej kopi bazy danych po zakończonym okresie użytkownika

 

OptimaSales CRM Demo dostępna
od ręki

Jak pokazują opinie klientów o crm, program jest sprawdzony i przetestowany przez wielu użytkowników. Posiada funkcji tyle ile potrzeba, nie więcej.
A przyjazna oprawa ułatwia jego używanie. Przetestuj demo crm bez zobowiązań.

Co otrzymasz podczas testów?

A tuż po zalogowaniu się do programu demo crm czeka na Ciebie Bazy Wiedzy z informacjami w postaci dokumentów z rzutami ekranowymi i nagrań wideo. Poza tym, raz na 3 dni wysyłamy ciekawostki o tym, jak ułatwić sobie pracę handlową przy pomocy OptimaSales. Dzięki temu, użytkownicy szybko się wdrażają (bez dodatkowych kosztów) oraz działają jak dobrze naoliwiona maszyna sprzedaży.