• Wiele opcji do tworzenia grupy docelowej na podstawie prostego i wielopoziomowego filtrowania kontaktów wraz z grupowaniem, czyli precyzyjne targetowanie odbiorców (leadów, klientów)
  • Spersonalizowana komunikacja z klientami w oparciu o dopasowane szablony (własne lub wbudowane) czyli definiowanie różnych szablonów dla wybranych typów kampanii
  • Planowanie, a następnie automatyczna realizacja spersonalizowanych wysyłek e-mail (np.: wysyłki jednorazowe, wieloetapowe lub profilowane sekwencyjne, interwałowe) aby dostarczyć newslettery, biuletyny, szkolenie oraz kursy edukacyjne
  • Kompleksowy wgląd w historię interakcji z każdym klientem, czyli szybko można się zorientować kto brał w których kampaniach udział i co do niego zostało wysłane
  • Informacja jakie produkty i usługi oraz w jakich cenach proponowaliśmy w ramach danej kampanii wraz z jej kodem do identyfikacji
    • Na bieżąco śledzenie liczby wysłanych, oczekujących, otwartych i klikniętych oraz odbitych i błędnych wiadomości e-mail
    • Szybki dostęp do najważniejszych wskaźników kampanii: przychody, koszty, ROI oraz wskaźnik wzrostu sprzedaży czyli ile wygranych spraw handlowych przyniosła kampanii w stosunku do kosztów
    • Możliwość analizy wysyłek i wyciągania z nich wniosków w oparciu o najważniejsze wskaźniki tj. współczynnik otwarć maili (Open Rate), współczynnik kliknięć (Click Through Rate), współczynnik kliknięć do otwarć (Click to Open Rate)
    • Monitoring budżetu kampanii, czyli jego procent realizacji
    • Zgoda użytkownika wg. RODO oraz szablony wypisz się z kampanii
    • Poznaj listę kampanii wraz z odbiorcami i kartę kampanii wraz z analizą wskaźnikową