Kampanie standardowe i profilowane bez limitu wysyłek i odbiorców, z własnych kont wysyłkowych
z analizą wskaźnikową otwarć i kliknięć, zgody RODO.
Wiele opcji do tworzenia grupy docelowej na podstawie prostego i wielopoziomowego filtrowania kontaktów wraz z grupowaniem, czyli precyzyjne targetowanie odbiorców (leadów, klientów)
Spersonalizowana komunikacja z klientami w oparciu o dopasowane szablony (własne lub wbudowane) czyli definiowanie różnych szablonów dla wybranych typów kampanii
Planowanie, a następnie automatyczna realizacja spersonalizowanych wysyłek e-mail (np.: wysyłki jednorazowe, wieloetapowe lub profilowane sekwencyjne, interwałowe) aby dostarczyć newslettery, biuletyny, szkolenie oraz kursy edukacyjne
Kompleksowy wgląd w historię interakcji z każdym klientem, czyli szybko można się zorientować kto brał w których kampaniach udział i co do niego zostało wysłane
Informacja jakie produkty i usługi oraz w jakich cenach proponowaliśmy w ramach danej kampanii wraz z jej kodem do identyfikacji
Na bieżąco śledzenie liczby wysłanych, oczekujących, otwartych i klikniętych oraz odbitych i błędnych wiadomości e-mail
Szybki dostęp do najważniejszych wskaźników kampanii: przychody, koszty, ROI oraz wskaźnik wzrostu sprzedaży czyli ile wygranych spraw handlowych przyniosła kampanii w stosunku do kosztów
Możliwość analizy wysyłek i wyciągania z nich wniosków w oparciu o najważniejsze wskaźniki tj. współczynnik otwarć maili (Open Rate), współczynnik kliknięć (Click Through Rate), współczynnik kliknięć do otwarć (Click to Open Rate)
Monitoring budżetu kampanii, czyli jego procent realizacji
Zgoda użytkownika wg. RODO oraz szablony wypisz się z kampanii