Opis wszystkich funkcji w jednym miejscu. Oprogramowanie CRM OptimaSales łączy użyteczność i komfort użytkowania. Zapraszamy do sprawdzenia.

Zarządzanie firmą wymaga monitorowania wielu aspektów jej działania jednocześnie. Dostęp do analiz, raportów oraz wszelkiego rodzaju informacji powinien stale być w zasięgu ręki. Systemy OptimaSales do zarządzania relacjami z klientami wychodzi naprzeciw potrzebom przedsiębiorców.

Oferowane oprogramowanie CRM pozwala zebrać wszystkie dane w jednym miejscu i bez trudu korzystać z nich w każdej chwili. Wygodna aplikacja jest przyjazna użytkownikom i zapewnia szybką obsługę podstawowych funkcji. Dostarczany program łączy w sobie prostotę z użytecznością, przez co gwarantuje najwyższą jakość wsparcia.

Leady, kontakty handlowe
Zarządzanie kontaktami (leady, osoby, firmy, partnerzy dostawcy), de-duplikacja, integracja z GUS, import csv, etykietowanie, grupowanie.
Kalendarz, działania, historia
Kalendarz grupowy w różnych formatach, różne, własne typy działań, powiadomienia (alarmy) na ekranie i e-mail, notatki, załączniki, Google Maps.
Sprawy handlowe, oferty, cenniki
Zarządzanie sprawami, tworzenie prostych i wielo-wartiantowych multimedialnych oferty z monitoringiem, cenniki i katalogi produktów, aktualizacja, import
Integracja e-mail i współpraca programów
Dwu-kierunkowa integracja z dowolnym programem pocztowym, auto zapis pod kontaktem, sprawą, zgłoszeniem. Szablony w edytorach HTML, Google Maps.
Marketing, e-mail kampanie
Kampanie standardowe i profilowane bez limitu wysyłek i odbiorców, z własnych kont wysyłkowych z analizą wskaźnikową otwarć i kliknięć, zgody RODO.
Serwis i realizacje po-sprzedażowe
Różne typy zgłoszeń (naprawy, reklamacje, wysyłki, instalacje itd.), własne procesy serwisowe, produkty na gwarancji i po-gwarancji, przeglądy.
Pulpity, prognozy, analizy, zestawienia
Szybki dostęp do graficznych zestawień, monitorowania planów i analiz sprzedaży, dynamiczny lejek marketingowy i sprzedażowy z analizą wskaźnikową,
Filtrowanie, grupowanie i dostęp do danych
Podstawowe i głębokie wyszukiwanie danych, siatka uprawnień i dostępu, niespotykane możliwości grupowania i filtrowania danych, filtrowanie tekstowe.
Własne procesy handlowe i serwisowe
Procesy sprzedażowe i po-sprzedażowe (realizacja, serwis) według własnych wymagań, dostosowane do biznesu, przypisane do poszczególnych użytkowników.
Dostosowanie i adaptacja do biznesu
Własne widoki danych, definiowanie zespołów i praw dostępu, szablony ofert, e-mail, powiadomień, słowniki danych, typy działań, różne języki.
Bezpieczeństwo, szybkość działania
Zdalny, szyfrowany i bezpieczny dostęp z opcją VPN, codzienny backup danych, symetryczne łącze 100 Mbps, szybka obsługa danych po stronie serwera, SLA 97,5%.
Pomoc, baza wiedzy oraz opłacalność
Indywidualna pomoc i wsparcie przy uruchomieniu i wdrożeniu usługi, dostęp 24/7 do bazy wiedzy, outsourcing informatyczny obniżający koszty informatyczne.

Profesjonalna aplikacja CRM dostosowana
do potrzeb każdej firmy

Kontrolując zasoby przedsiębiorstwa oraz wszystkie niezbędne dane za pomocą programu, można z łatwością zwiększyć wydajność firmy, co szybko znajdzie pozytywne odzwierciedlenie w wynikach finansowych. Przejrzysta aplikacja CRM od OptimaSales zapewnia wgląd w informacje o klientach, ofertach i umowach, co skutecznie poprawia komunikację z kontrahentami. Za sprawą oprogramowania do zarządzania relacjami uda się zidentyfikować najskuteczniejsze strategie marketingowe i znaleźć efektywne metody współpracy, owocujące zyskiem obu stron umowy.

Dostarczany program CRM pomaga w usprawnieniu organizacji w dużych działalnościach i projektach, dzięki możliwości integracji danych z różnych źródeł i utrzymaniu stałego monitoringu wiadomości, spotkań oraz kontaktów. Wszystkie wydarzenia będą pod kontrolą z pomocą profesjonalnej aplikacji, jaką oferuje OptimaSales. Regularne powiadomienia zadbają o to, aby najważniejsze sprawy były zawsze w centrum uwagi. Dodatkowym wsparciem w tym zadaniu okaże się także funkcja filtrowania i grupowania zebranych danych.

Oprogramowanie CRM – w trosce o
wydajność przedsiębiorstwa

Wdrożenie przez OptimaSales systemu zarządzania relacjami z klientami przeprowadzone jest od początku do końca, a dzięki formule 3w1 programu CRM, możliwe jest kompleksowe monitorowanie całej działalności firmy. W oprogramowaniu zawarte są moduły do marketingu, sprzedaży, realizacji usług i serwisu oraz dla zarządu co pozwala usprawnić działanie na każdym etapie kontaktu z kontrahentem. Sprawia to, że aplikacja dysponuje jedną centralną bazą, w której zebrane są wszystkie niezbędne informacje. Oferowane usługi pozwalają skuteczniej śledzić funkcjonowanie przedsiębiorstwa.

System dostarczany przez firmę OptimaSales wyposażony jest w oprogramowanie CRM do sprawnego analizowania zasobów i planów, dzięki czemu wszelkie nieścisłości czy aspekty negatywnie wpływające na wydajność zostaną bez trudu zidentyfikowane. Wówczas rozwiązanie problemów wpływających na efektywność firmy stanie się znacznie łatwiejsze. Dzięki aplikacji możliwa jest także wygodna i przejrzysta kontrola procesów oraz zespołów, co pozwoli usprawnić wykonywanie zadań przez pracowników, poprzez zniwelowanie trudności, jakie mogliby napotkać w czasie ich realizacji.

Sprawdzony i bezkonkurencyjny program
CRM do monitoringu biznesu

Rozwiązanie proponowane przez OptimaSales wyróżnia jego niezwykła prostota idąca w parze z ogromną funkcjonalnością. Dostarczany program CRM jest wolny od zbędnych funkcji, obejmuje jedynie te, które są najważniejsze dla skutecznego zarządzania biznesem.

Oprogramowanie gwarantuje bezpieczeństwo dzięki szyfrowaniu, kopiom zapasowym i dostępowi poprzez VPN. Warto zdecydować się na aplikację OptimaSales dostępną w korzystnej cenie od 49 do 74 zł miesięcznie za każdego użytkownika, aby zagwarantować swojej działalności niezawodne i wydajne funkcjonowanie. Systemy zarządzania relacjami to doskonała inwestycja! Zachęcamy do sprawdzenia oferty!

left_bottom_02left_bottom_01
right_bottom_02right_bottom_01