Leady, kontakty handlowe
Zarządzanie kontaktami (leady, osoby, firmy, partnerzy dostawcy), de-duplikacja, integracja z GUS, import csv, etykietowanie, grupowanie.
Kalendarz, działania, historia
Kalendarz grupowy w różnych formatach, różne, własne typy działań, powiadomienia (alarmy) na ekranie i e-mail, notatki, załączniki, Google Maps.
Sprawy handlowe, oferty, cenniki
Zarządzanie sprawami, tworzenie prostych i wielo-wartiantowych multimedialnych oferty z monitoringiem, cenniki i katalogi produktów, aktualizacja, import
Integracja e-mail i współpraca programów
Dwu-kierunkowa integracja z dowolnym programem pocztowym, auto zapis pod kontaktem, sprawą, zgłoszeniem. Szablony w edytorach HTML, Google Maps.
Marketing, e-mail kampanie
Kampanie standardowe i profilowane bez limitu wysyłek i odbiorców, z własnych kont wysyłkowych z analizą wskaźnikową otwarć i kliknięć, zgody RODO.
Serwis i realizacje po-sprzedażowe
Różne typy zgłoszeń (naprawy, reklamacje, wysyłki, instalacje itd.), własne procesy serwisowe, produkty na gwarancji i po-gwarancji, przeglądy.
Pulpity, prognozy, analizy, zestawienia
Szybki dostęp do graficznych zestawień, monitorowania planów i analiz sprzedaży, dynamiczny lejek marketingowy i sprzedażowy z analizą wskaźnikową,
Filtrowanie, grupowanie i dostęp do danych
Podstawowe i głębokie wyszukiwanie danych, siatka uprawnień i dostępu, niespotykane możliwości grupowania i filtrowania danych, filtrowanie tekstowe.
Własne procesy handlowe i serwisowe
Procesy sprzedażowe i po-sprzedażowe (realizacja, serwis) według własnych wymagań, dostosowane do biznesu, przypisane do poszczególnych użytkowników.
Dostosowanie i adaptacja do biznesu
Własne widoki danych, definiowanie zespołów i praw dostępu, szablony ofert, e-mail, powiadomień, słowniki danych, typy działań, różne języki.
Bezpieczeństwo, szybkość działania
Zdalny, szyfrowany i bezpieczny dostęp z opcją VPN, codzienny backup danych, symetryczne łącze 100 Mbps, szybka obsługa danych po stronie serwera, SLA 97,5%.
Pomoc, baza wiedzy oraz opłacalność
Indywidualna pomoc i wsparcie przy uruchomieniu i wdrożeniu usługi, dostęp 24/7 do bazy wiedzy, outsourcing informatyczny obniżający koszty informatyczne.
left_bottom_02left_bottom_01
right_bottom_02right_bottom_01