OptimaSales jako CRM dla przedstawicieli handlowych

Pracujesz jako osoba odpowiedzialna za sprzedaż i kontakt z klientami lub zatrudniasz w swojej firmie przedstawicieli handlowych i poszukujesz narzędzia, które wspomoże Twoją działalność? Wobec tego znajdujesz się we właściwym miejscu – specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy funkcjonalny, intuicyjny w obsłudze i oferujący mnóstwo przydatnych możliwości, nowoczesny system CRM dla handlowców. Sprawdź, dlaczego warto z niego skorzystać i przekonaj się, że kupno naszego oprogramowania to dobra inwestycja!

Efektywniejsza praca handlowca z nowoczesnym systemem CRM

Proponowany system ma wszystko, co potrzebne do sprawnej organizacji pracy. Dzięki niemu działalność przedstawicieli handlowych staje się wydajniejsza i skuteczniejsza niezależnie od branży oraz specyfiki sprzedawanych produktów czy usług. Nasz nowoczesny i zarazem prosty CRM doskonale nadaje się zarówno do indywidualnego użycia przez handlowca, jak i do wdrożenia w małych, średnich oraz dużych firmach. Zapewnia wiele funkcji przydatnych w codziennej pracy, a przy tym jest prosty w obsłudze, m.in. za sprawą czytelnego i intuicyjnego panelu.

Głównym zadaniem oferowanego, nowoczesnego oprogramowania jest zarządzanie relacjami z klientami, kontrahentami i współpracownikami. Tworzenie szczegółowych baz z możliwością kategoryzowania rekordów na wiele sposobów i przeszukiwania oraz filtrowania ich pod kątem różnych zmiennych sprawia, że kontakty z partnerami zarówno z firmy, jak i spoza niej stają się znacznie bardziej uporządkowane i sprawniejsze. Tym, co wyróżnia nasz nowoczesny system CRM dla przedstawicieli handlowych, jest m.in. wyświetlanie lokalizacji klientów na mapie, wraz z możliwością planowania trasy i eksportowania jej przebiegu po zakończeniu podróży i powrocie do bazy.

Kalendarz w CRM

Przyporządkowywanie i etykietowanie zadań wraz z możliwością wysyłania powiadomień usprawnia organizację pracy i rozliczanie osób zatrudnionych z ich wykonania. Z kolei  dostępność alarmu powoduje, że znika ryzyko przegapienia jakichś ważnych terminów, wydarzeń czy spotkań. Zdajemy sobie jednak sprawę, że wielu handlowców korzysta z własnych kalendarzy, dlatego nasz nowoczesny system CRM dla przedstawicieli zapewnia łatwą integrację z różnymi kalendarzami.

Mailing

Bezpośrednio z poziomu oferowanego systemu można również wysyłać wiadomości e-mail. Zamiast za każdym razem logować się do swojej poczty czy korzystać z zewnętrznej skrzynki masz wszystko pod ręką w jednym miejscu. W ten sposób jako handlowiec zyskujesz cenne godziny i maksymalizujesz wydajność swojej pracy. Bardzo pomocne pod tym kątem są także szablony wiadomości, których tworzenie oferuje nasz nowoczesny CRM dla przedstawicieli. Możliwość generowania gotowych e-maili powoduje, że znika konieczność tworzenia za każdym razem wiadomości o tej samej treści podczas nawiązywania kontaktu z klientem, kontrahentem czy współpracownikiem. Przekłada się to na oszczędność czasu, a tym samym wzrost efektywności pracy handlowców. Liczba dostępnych szkiców jest nieograniczona. A co, jeśli korzystasz z zewnętrznego programu pocztowego? Żaden problem, ponieważ proponowany system pozwala na integrację z dowolną aplikacją do mailingu.

Zaawansowane przeszukiwanie bazy w naszym systemie CRM

Jednym z kluczowych aspektów decydujących o wartości naszego nowoczesnego CRM dla przedstawicieli handlowych jest zaawansowany moduł wyszukiwania kontaktów i informacji o klientach, kontrahentach, współpracownikach, wydarzeniach i innych gromadzonych w formie cyfrowej zasobach. Mamy świadomość, że właśnie znajdowanie w bazie poszukiwanych osób i danych stanowi jedną z najczęściej wykonywanych przez użytkowników czynności, dlatego zrobiliśmy wszystko, żeby ją usprawnić. W tym celu udostępniliśmy pole wyszukiwania, w którym wystarczy wpisać interesującą handlowca frazę, żeby błyskawicznie znaleźć dowolne, odpowiadające jej informacje. Przeszukiwanie obejmuje bowiem wszelkie zmienne, takie jak np. dane teleadresowe, treść wiadomości e-mail, historia działań, notatki czy załączniki.

Zarządzanie leadami

Inna ważna funkcja naszego nowoczesnego CRM dla handlowców i przedstawicieli firm to zarządzanie leadami. Możliwość ich przekazywania oraz kategoryzowania z uwzględnieniem różnych informacji wspiera proces sprzedaży i ułatwia tworzenie odpowiednich, maksymalnie skutecznych odpowiedzi na zapytania. Pomocne pod tym względem są również szablony ofert handlowych – można skorzystać z gotowych, wbudowanych szkiców lub tworzyć własne. Atrakcyjnie wyglądające, zawierające np. logo organizacji, tabelę z cennikiem czy wypunktowane korzyści dla nabywcy, z powodzeniem zwiększają skuteczność przy pozyskiwaniu klientów. Ponadto proponowane oprogramowanie pozwala nadawać uprawnienia użytkownikom, a tym samym daje szansę na efektywną pracę grupową i sprawowanie kontroli nad pracownikami.

Jeżeli więc interesuje Cię rozbudowany pod względem możliwości, a zarazem intuicyjny w obsłudze, nowoczesny CRM dla przedstawicieli handlowych, skorzystaj z naszego oprogramowania i wprowadź swoją działalność na jeszcze wyższy poziom!

Dowiedz się więcej na temat naszego oprogramowania CRM.