Czy zakup i wdrożenie CRM będzie opłacalne dla Twojej firmy?
Odpowiedź na to pytanie jest z pozoru bardzo prosta: należy porównać koszty inwestycji w CRM z korzyściami jakie dzięki niemu możemy osiągnąć.
W praktyce jest to jednak niezmiernie trudne, bowiem wielu korzyści nie da się przeliczyć na pieniądze.
Na następnych stronach spróbujemy to wspólnie zrobić. Przeanalizujemy jakie mogą być koszty i zyski z wdrożenia CRM dla małej lub średniej wielkości firmy.
Prosimy o podanie swoich danych do kontaktu, na które zostanie przesłany e-mail z raportem analizy opłacalności.
Analiza dostarczy odpowiedzi na poniższe pytania:
- Czy warto wdrożyć program CRM?
- Czy i ile godzin czasu zaoszczędzimy z systemem CRM?
- Czy i ile tracimy bez systemu CRM?
Jeżeli jesteś gotowy, to poniżej prosimy wprowadzić swoje dane.
Uwaga: wszystkie pola są wymagane.
|
|
Dla przykładu. Załóżmy, że system CRM będzie użytkowany w małej firmie (10 użytkowników - 6 to osoby odpowiedzialne za sprzedaż, 2 za marketing + 1 serwisant oraz menadżer). Klientami firmy są przedsiębiorstwa i osoby prywatne. Firma kontaktuje się z nimi bezpośrednio (telefon, e-mail, spotkania, kampanie).
Możesz zostawić tak jak jest i skorzystać z poniższych domyślnych danych.
Natomiast jeżeli chcemy wprowadzić własne dane o liczbie użytkowników korzystających z oprogramowania CRM, to poniżej wprowadzamy ich liczbę w zależności od ich obszaru działania w Twojej firmie. Dodatkowo należy również wprowadzić średnią stawkę godzinową pracy lub przyjąć domyślnie wprowadzoną.
Liczba użytkowników wg obszaru:
* te pola są wymagane oraz muszą być większe od zera
|
|
W poniższej tabeli zaprezentowaliśmy różnice w czasie potrzebnym do wykonania najczęściej występujących w małych i średnich firmach operacji (działań) oraz ich średnią ilość w ciągu miesiąca, a także wynikające z tego potencjalne oszczędności.
Podgląd liczenia
Uwaga: Przed wysłaniem zaznacz opcję, że nie jesteś robotem.
|
|