right_top_02right_top_01
left_bottom_02left_bottom_01
right_bottom_02right_bottom_01

Kontakty, Kalendarz, Sprawy, E-mail

  • Wysoki współczynnik możliwości do ceny

Trudno znaleźć prosty system CRM online za taką cenę by załatwić 3w1. W obsłudze klienta nie tylko jest ważna baza klientów i kalendarz, ale również tworzenie i zarządzanie ofertami, cennikami oraz integracja z e-mailem. Ważne jest także możliwie szybkie „odpalenie” programu. Gdyż nikomu nie zależny na żmudnej konfiguracji, instalacji LAMP czyli płatnych wdrożeniach.

  • Łatwy do policzenia zwrot z inwestycji

Działy handlowe np. z 10 użytkownikami korzystające z OptimaSales CRM dla małej firmy oszczędzają około 400 godz. pracy. A gdy przemnożysz to przez swoją stawkę godzinową, to od razu wiesz ile zyskujesz i po jakim czasie się to zwraca zakup. Bo kto chce przepłacać lub być zawiedziony po zakupie?

  • Podstawowe obszary to: zarządzenie kontaktami, kalendarzem i sprawami handlowymi oraz integracja z e-mail

Nasz prosty system crm online zrealizuje to co trzeba w Twoim dziale handlowym.
A gdy okaże się, że czegoś brak, to możesz włączyć dodatkowe moduły, które zwiększą jego podstawową funkcjonalność. Oczywiście, zgodnie z potrzebą. Bo przecież każdy jest wyjątkowy. No i każdy wielki kiedyś był mały.

  • Efektywne wsparcie oraz aktualizacja w cenie

Zarówno podczas wyboru programu, jak i po nim. A gdy „kurz” handlowy opadnie, nie znikamy. Przechodzimy do działania skupionego na wyniku. Konfigurujemy i dostarczamy bezpieczną, szyfrowaną usługę z archiwizacją danych. Za to cenią nas użytkownicy.

prosty crm kontakty optimasales

Łatwy dostęp do informacji
o klientach i nie tylko

Informacje o Lead’ach, Klientach, Partnerach, Dostawcach, Konkurentach

Wiedza o klienta ma krytyczne znaczenie dla prowadzenia małej firmy. OptimaSales jako prosty CRM pomaga w przechowywaniu i właściwym wykorzystywaniu tej wiedzy o klientach.

Bo przecież wartość dla firmy nie wynika z pojedynczej transakcji, a z całości interakcji z klientem. Z tego względu w programie, w bezpieczny i zaszyfrowany sposób, można gromadzić wiedzę (dane teleadresowe, preferencje, tworzyć podział terytorialny, klasyfikować i grupować, a także prezentować lokalizację klientów na mapie i nadawać im etykiety) na temat firm lub osób indywidualnych.

Ale i również partnerów, dostawców i konkurentów. Następnie przy pomocy wydajnego mechanizmu wyszukiwania można szybko wydobywać te informacji, które są potrzebne. Dzieje się to przy pomocy dostępnego w naszym systemie CRM online dla małych przedsiębiorstw prostego i dokładnego wyszukiwania danych po słowie kluczowym. Poza tym jest także filtrowanie, sortowanie i etykietowanie.

A dzięki konfigurowalnej siatce praw dostępu do danych o klientach użytkownik ma do nich dostęp. Zgodnie ze swoimi ustawieniami.

Działania z alarmem, kalendarz grupowy i historia kontaktu pod ręką

Łatwo sprawdzisz to, co ważne i pilne do zrobienia oraz to co wykonane

Prosty crm online dla firmy to nie znaczy, że jest mało funkcjonalny. OptimaSales CRM umożliwia użytkownikom wyświetlanie kalendarza na zadany okres dla jednego lub wielu użytkowników (w ramach uprawnień), w różnych formatach (dzień, tydzień, miesiąc) wraz z listą zaplanowanych i delegowanych działań (różne, własne typy działań) w połączeniu z dowolną sprawą, zgłoszeniem.

A poprzez wysyłanie i odbieranie zaproszenia e-mail o planowanych zadaniach współpracę z dowolnym kalendarzem. Można również planować trasy dojazdu do klientów i wysyłać je do nawigacji w telefonie. Dodatkowo w naszym prostym systemie CRM online dla małej firmy każde z działań może być opatrzone przypomnieniem o zbliżającym się lub upływającym terminie.

Natomiast po zakończeniu działań powstaje historia, która pokazuje wszelkie zapisane dane z klientem. Oczywiście wraz z uwzględnieniem ustaleń, kosztów, poświęconego czasu, wymienionych dokumentów oraz zapisanych notatek.

prosty crm kalendarz lista działań optimasales
prosty crm oferty cennik handlowy optimasales

Tworzenie i zarządzanie ofertami handlowymi w jednym programie

Szybko przygotuj i wyślij ofertę handlową, a następnie ją monitoruj

Jedno z ważnych zasad koncepcji CRM jest postrzeganie sprzedaży produktu i usługi jako procesu. Pomimo, ze OptimaSales to prosty system crm online dla małych firm to zdefiniujesz w niej własne procesy sprzedażowe oraz przygotujesz profesjonalne oferty handlowe (proste i wielo-wariantowe, w różnych językach) wraz z kalkulacją pokazującą opłacalność całej oferty (marże, narzuty, zysk, koszty) oraz jej poszczególnych pozycji.

Tak przygotowaną i przemyślaną ofertę możesz wysłać wprost z systemu w oparciu o własne szablony (odpowiednia kolorystyka i układ, a także logo). A po wysyłce możemy monitorować i odpowiednio reagować na to co dzieje się z naszą sprawą sprzedażową przy pomocy mechanizmu follow-up by mieć pod kontrolą cały proces sprzedażowo – zakupowy klienta.

W programie CRM online dla małych firm również zarządzisz cennikami (ceny,opisy, zdjęcia, linki) produktów i usług czy to w rozumieniu klasycznym czy jako katalog nazw i opisów dla indywidualnych kalkulacji. Dzięki temu takie zarządzanie sprzedażą umożliwia prognozowanie, panowanie i kontrolę sprzedaży.

Integracja z dowolnym programem pocztowym

Wybierz swój ulubiony program i zintegruj go z OptimaSales CRM

Nasz prosty system crm online może współpracować w zakresie wymiany i zapisu wiadomości e-mail z dowolnym programem pocztowym. Wszystkie wysłane i otrzymane e-mail są zapisywane czy to w karcie firmy, osoby czy konkretnej sprawy handlowej lub wybranym zgłoszeniu.

Całość zapisu następuje automatycznie. A więc od razu dokonuje się selekcja wiadomości e-mail zgodnie z kontekstem. Możemy również szybko sprawdzić z kim się ostatnio e-mailowało w jakiej sprawie lub zgłoszeniu. I to bardzo łatwo i szybko przy pomocy jednej funkcji.

prosty crm integracja programem e-mail optimasales
prosty crm praca zdalna optimasales crm

Praca zdalnie na komputerze PC, laptopie, tablecie, telefonie

Z różnych miejsc i różnych urządzeń na różnych systemach operacyjnych

Korzystaj z możliwości zdalnego dostępu do centralnego, prostego systemu CRM online dla małych firm, a więc systemu crm informacji o swoich klientach, partnerach działając z różnych miejsc w biurze i poza nim.

Użytkownik pracując na wybranym urządzeń (telefon, tablet, laptopa, komputera klasy pc), które jest obsługiwane przez platformę systemową (Linux, Windows, Mac OX, Android) łączy się z danymi na własnym zdalnym na serwerze VPS.

Taka konfiguracja jest możliwa gdyż nasz program zarządza danymi przy pomocy bezpiecznych, szyfrowanych serwerów wraz z codzienną archiwizacją danych.

To, nie wszystko! Możesz jeszcze...

Skorzystać z modułu Kampanii, Serwisu i Realizacji oraz Pulpitów (Dashboard)

Moduł Kampanii Marketingowych,
bez żadnych ograniczeń

Moduł ten pozwala w skuteczny i efektywny sposób przeprowadzić prostą lub wieloetapową oraz spersonalizowaną komunikację e-mail z klientem w odpowiednich interwałach czasowych do wyselekcjonowanych odbiorców wprost z jednej bazy crm.

Bez importów i eksportów danych. Użytkownik naszego systemu online dla małych firm w tym module nie spotka się z ograniczeniami związanymi z liczbą odbiorców, liczbą cykli wysyłek oraz narzucaniu i weryfikowaniu kont pocztowych.

Realizacje i serwis czyli działania
po-sprzedażowe

Od zawsze wiemy, że klienci oczekują, szczególnie po dokonanej sprzedaży, wysokiej jakości obsługi po-sprzedażowej. Obsługi związanej czy to z realizacją wysyłki, wsparciem technicznym, montażem, instalacją lub naprawą gwarancyjną czy to pogwarancyjną, jak również dokonania przeglądów istniejących maszyn czy systemów.

Przy pomocy modułu Realizacji i Serwisu dostępnego w naszym programie CRM online dla małej firmy możemy ulepszać nasz poziom obsługi po-sprzedażowej poprzez skracanie czasu reakcji. Oferując klientom niezawodność i solidność spełniając ich oczekiwania. Tak obsłużeni klienci poczują się usatysfakcjonowani i pozostaną lojalni wobec Twojej firmy.

Pulpity (dashbordy), interaktywne lejki sprzedaży, analizy i zestawienia

Jedną z najbardziej pożądanych przez handlowców i menadżerów sprzedaży jest raportowanie w naszym prostym systemie CRM online dla małych firm.

Chodzi im o takie raportowanie, które nie zabierają zbyt wiele czasu, natomiast przy jego pomocy uzyskują realny obraz pracy z klientami dla wybranego opiekuna i zespołu. Dlatego analiza, wnioskowanie i prognozowanie przy pomocy Pulpitów jest łatwiejsza.

Serdecznie zachęcamy do składania zamówień na prosty system CRM online dla małej firmy! Nasze oprogramowanie jest rozbudowane pod względem funkcjonalności, jednak równie duży nacisk kładziemy na jego łatwą, intuicyjną obsługę.