Kontakty, Kalendarz, Sprawy, E-mail

To co trzeba o klientach w zasięgu ręki. Program rośnie wraz z działem handlowym. Do włączenia również dodatkowe moduły.

Podstawowe obszary to: zarządzenie kontaktami, kalendarzem i sprawami handlowymi oraz integracja z e-mail
Nasz prosty crm zrealizuje to co trzeba w Twoim dziale handlowym. A gdy okaże się, że czegoś brak, to możesz włączyć dodatkowe moduły, które zwiększą jego podstawową funkcjonalność. Oczywiście, zgodnie z potrzebą. Bo przecież każdy jest wyjątkowy. No i każdy wielki kiedyś był mały.
Efektywne wsparcie oraz aktualizacja w cenie
Zarówno podczas wyboru programu, jak i po nim. A gdy „kurz” handlowy opadnie, nie znikamy. Przechodzimy do działania skupionego na wyniku. Konfigurujemy i dostarczamy bezpieczną, szyfrowaną usługę z archiwizacją danych. Za to cenią nas użytkownicy.
Wysoki współczynnik możliwości do ceny
Trudno znaleźć prosty CRM za taką cenę by załatwić 3w1. W obsłudze klienta nie tylko jest ważna baza klientów i kalendarz, ale również tworzenie i zarządzanie ofertami, cennikami oraz integrowanie się z e-mailem. Ważne jest również możliwie szybkie „odpalenie” programu. Gdyż nikomu nie zależny na konfiguracjach, instalacjach LAMP czyli płatnych wdrożeniach.
Łatwy do policzenia zwrot z inwestycji
Działy handlowe np. z 10 użytkownikami korzystające z OptimaSales CRM oszczędzają około 400 godz. pracy. Przemnóż to przez swoją stawkę godzinową. Dzięki temu wiesz dlaczego warto zainwestować i po jakim czasie się to zwraca. A dalej tylko zyskujesz. Bo kto chce przepłacać lub być zawiedziony po zakupie?

Łatwy dostęp do informacji o klientach i nie tylko

Informacje o Lead’ach Klientach, Partnerach, Dostawcach, Konkurentach

Wiedza o klienta ma krytyczne znaczenie dla prowadzenia firmy. OptimaSales jako prosty CRM pomaga w przechowywaniu i właściwym wykorzystywaniu tej wiedzy o klientach. Bo przecież wartość dla firmy nie wynika z pojedynczej transakcji, a z całości interakcji z klientem. Z tego względu w programie, w bezpieczny i zaszyfrowany sposób, można gromadzić wiedzę (dane teleadresowe, preferencje, tworzyć podział terytorialny, klasyfikować i grupować, a także prezentować lokalizację klientów na mapie i nadawać im etykiety) na temat firm lub osób indywidualnych. Ale i również partnerów, dostawców i konkurentów. Następnie przy pomocy wydajnego mechanizmu wyszukiwania można szybko wydobywać te informacji, które są potrzebne. Dzieje się to przy pomocy prostego i dokładnego wyszukiwania danych po słowie kluczowym. Poza tym jest także filtrowanie, sortowanie i etykietowanie. A dzięki konfigurowalnej siatce praw dostępu do danych o klientach użytkownik ma do nich dostęp. Zgodnie ze swoimi ustawieniami.

Działania z alarmem, kalendarz grupowy i historia kontaktu pod ręką

Łatwo sprawdzisz to, co ważne i pilne do zrobienia oraz to co wykonane

Prosty crm to nie znaczy, że jest mało funkcjonalny. OptimaSales umożliwia użytkownikom wyświetlanie kalendarza na zadany okres dla jednego lub wielu użytkowników (w ramach uprawnień), w różnych formatach (dzień, tydzień, miesiąc) wraz z listą zaplanowanych i delegowanych działań (różne, własne typy działań) w połączeniu z dowolną sprawą, zgłoszeniem.  A poprzez wysyłanie i odbieranie zaproszenia e-mail o planowanych zadaniach współpracę z dowolnym kalendarzem. Można również planować trasy dojazdu do klientów i wysyłać je do nawigacji w telefonie. Dodatkowo każde z działań może być opatrzone przypomnieniem o zbliżającym się lub upływającym terminie. Natomiast po zakończeniu działań powstaje historia, która pokazuje wszelkie zapisane dane z klientem. Oczywiście wraz z uwzględnieniem ustaleń, kosztów, poświęconego czasu, wymienionych dokumentów oraz zapisanych notatek.

Tworzenie i zarządzanie ofertami handlowymi w jednym programie

Szybko przygotuj i wyślij ofertę handlową, a następnie ją monitoruj

Jedno z ważnych zasad koncepcji CRM jest postrzeganie sprzedaży produktu i usługi jako procesu. Pomimo, ze OptimaSales to prosty crm to zdefiniujesz w niej własne procesy sprzedażowe oraz przygotujesz profesjonalne oferty handlowe (proste i wielo-wariantowe, w różnych językach) wraz z kalkulacją pokazującą opłacalność całej oferty (marże, narzuty, zysk, koszty) oraz jej poszczególnych pozycji.  Tak przygotowaną i przemyślaną ofertę możesz wysłać wprost z systemu w oparciu o własne szablony (odpowiednia kolorystyka i układ, a także logo). A po wysyłce możemy monitorować i odpowiednio reagować na to co dzieje się z naszą sprawą sprzedażową przy pomocy mechanizmu follow-up by mieć pod kontrolą cały proces sprzedażowo – zakupowy klienta. W programie również zarządzisz cennikami (ceny,opisy, zdjęcia, linki) produktów i usług czy to w rozumieniu klasycznym czy jako katalog nazw i opisów dla indywidualnych kalkulacji. Dzięki temu takie zarządzanie sprzedażą umożliwia prognozowanie, panowanie i kontrolę sprzedaży.

Integracja z dowolnym programem pocztowym

Wybierz swój ulubiony program i zintegruj go z OptimaSales

Nasz prosty crm może współpracować w zakresie wymiany i zapisu wiadomości e-mail z dowolnym programem pocztowym. Wszystkie wysłane i otrzymane e-mail są zapisywane czy to w karcie firmy, osoby czy konkretnej sprawy handlowej lub wybranym zgłoszeniu. Całość zapisu następuje automatycznie. A więc od razu dokonuje się selekcja wiadomości e-mail zgodnie z kontekstem. Możemy również szybko sprawdzić z kim się ostatnio e-mailowało w jakiej sprawie lub zgłoszeniu. I to bardzo łatwo i szybko przy pomocy jednej funkcji.

Praca zdalnie na komputerze PC, laptopie, tablecie, telefonie

Z różnych miejsc i różnych urządzeń na różnych systemach operacyjnych

Korzystaj z możliwości zdalnego dostępu do centralnego systemu crm informacji o swoich klientach, partnerach działając z różnych miejsc w biurze i poza nim. Użytkownik pracując na wybranym urządzeń (telefon, tablet, laptopa, komputera klasy pc), które jest obsługiwane przez platformę systemową (Linux, Windows, Mac OX, Android) łączy się z danymi na własnym zdalnym na serwerze VPS. Taka konfiguracja jest możliwa gdyż nasz program zarządza danymi przy pomocy bezpiecznych, szyfrowanych serwerów wraz z codzienną archiwizacją danych.

To, nie wszystko! Możesz jeszcze...

Skorzystać z modułu Kampanii, Serwisu i Realizacji oraz Pulpitów (Dashboard)
Moduł Kampanii Marketingowych, bez żadnych ograniczeń
Moduł ten pozwala w skuteczny i efektywny sposób przeprowadzić prostą lub wieloetapową oraz spersonalizowaną komunikację e-mail z klientem w odpowiednich interwałach czasowych do wyselekcjonowanych odbiorców wprost z jednej bazy crm. Bez importów i eksportów danych. Użytkownik w tym module nie spotka się z ograniczeniami związanymi z liczbą odbiorców, liczbą cykli wysyłek oraz narzucaniu i weryfikowaniu kont pocztowych.
Realizacje i serwis czyli działania po-sprzedażowe
Od zawsze wiemy, że klienci oczekują, szczególnie po dokonanej sprzedaży, wysokiej jakości obsługi po-sprzedażowej. Obsługi związanej czy to z realizacją wysyłki, wsparciem technicznym, montażem, instalacją lub naprawą gwarancyjną czy to pogwarancyjną, jak również dokonania przeglądów istniejących maszyn czy systemów. Przy pomocy modułu Realizacji i Serwisu możemy ulepszać nasz poziom obsługi po-sprzedażowej poprzez skracanie czasu reakcji. Oferując klientom niezawodność i solidność spełniając ich oczekiwania. Tak obsłużeni klienci poczują się usatysfakcjonowani i pozostaną lojalni wobec Twojej firmy.
Pulpity (dashbordy), interaktywne lejki sprzedaży, analizy i zestawienia
Jedną z najbardziej pożądanych przez handlowców i menadżerów sprzedaży jest raportowanie w crm. Chodzi im o takie raportowanie, które nie zabierają zbyt wiele czasu, natomiast przy jego pomocy uzyskują realny obraz pracy z klientami dla wybranego opiekuna i zespołu. Dlatego analiza, wnioskowanie i prognozowanie przy pomocy Pulpitów jest łatwiejsza.