Własne typy działań, procesy, słowniki, szablony, zestawienia i analizy

  • Każdy biznes choć podobny, to jednak wyjątkowy

Elastyczny crm to taki, w którym można zrealizować różne scenariusze biznesowe spotykane w obsłudze klienta w dziale handlowym. Na drodze od pozyskania klienta, poprzez sprzedaż, a skończywszy na działaniach po-sprzedażowych mamy różne ścieżki.

W OptimaSales CRM możemy wprowadzić własne procesy sprzedażowe i serwisowe, zdefiniować własne słowniki, szablony ofert i e-mail zgodnie z nasza preferencją. Bez ponoszenia kosztów informatycznych na indywidualizację (customisation).

  • Wysoki współczynnik możliwości do ceny

Trudno znaleźć prosty CRM za taką cenę by załatwić 3w1. W obsłudze klienta nie tylko jest ważna baza klientów i kalendarz, ale również tworzenie i zarządzanie ofertami, cennikami oraz integracja z e-mailem.

Ważne jest także możliwie szybkie „odpalenie” programu. Gdyż nikomu nie zależny na żmudnej konfiguracji, instalacji LAMP czyli płatnych wdrożeniach.

  • Łatwy do policzenia zwrot z inwestycji

Działy handlowe np. z 10 użytkownikami korzystające z OptimaSales CRM oszczędzają około 400 godz. pracy. A gdy przemnożysz to przez swoją stawkę godzinową, to od razu wiesz ile zyskujesz i po jakim czasie się to zwraca zakup. Bo kto chce przepłacać lub być zawiedziony po zakupie?

  • Efektywne wsparcie oraz aktualizacja w cenie

Zarówno podczas wyboru programu, jak i po nim. A gdy „kurz” handlowy opadnie, nie znikamy. Przechodzimy do działania skupionego na wyniku. Konfigurujemy i dostarczamy bezpieczną, szyfrowaną usługę z archiwizacją danych. Za to cenią nas użytkownicy.

elastyczny crm proces sprzedaży optimasales

Własne procesy sprzedażowe i serwisowe

Łatwo zaimplementujesz swój proces sprzedaży, realizacji lub serwisu w programie.

Z OptimaSales CRM szybko, łatwo i to bez większej wiedzy programistycznej zdefiniujemy procesy obsługi klienta. Dzięki temu, że jest to elastyczny crm, to wdrożenie w tym zakresie nie wymaga żadnych nakładów finansowych.

Mamy możliwość zdefiniowania dowolnej postaci cyklu obsługi klienta wraz z etapami dla sprzedaży, realizacji i serwisu. Definiowanie procesów (workflow), które zachodzi w firmie pozwala na uzupełnianie na każdym etapie informacji oraz przydzielanie zadań wybranym osobom.

A to przekłada się na to, że dokładnie wiemy co się dzieje i na jakim etapie w konkretnej sprawie i kto ją prowadzi.

Różne typy działa na różne preferencje

Stwórz własne typy działań zgodnie z potrzebą

Każda branża posiada swoistą specyfikę. W każdej używane typy działań do planowania pracy mogą wyglądać nieco inaczej. Dlatego w OptimaSales możemy tworzyć własne typy działań wraz z ich statusami i innymi opcjami. Dokładnie rzecz ujmując, nie chodzi tu tylko o typy takie jak: telefon, spotkanie czy zdanie, ale o własne, dowolne rodzaje działań, które ułatwiają i precyzują pracę do wykonania.

Dzięki temu na liście działań i w kalendarzu mamy takie działania jakie potrzebujemy. A więc tylko elastyczny crm udostępnia mechanizmy, które ułatwiają bez kosztowe wdrożenie w tym zakresie. Narzędzie takie jak OptimaSales CRM pozwala łatwiej realizować koncepcję CRM

elastyczny crm rozne typy dzialan optimasales
elastyczny crm etykiety słowniki optimasales

Łatwiejsze i szybsze wprowadzanie oraz oznaczanie danych w programie

Zbuduj własne słowniki danych i utwórz, a następnie przypisz kolorowe etykiety

Wprowadzanie własnych słowników danych i etykiety to duża swoboda w dostosowaniu programu do swoich preferencji. Tworzenie i przypisywanie etykiet danych słownikowych w programie jest proste.

Po ich przypisaniu do rekordów możemy po nich dowolnie filtrować i grupować. Dzięki temu na tej podstawie łatwo wyłowimy te dane z programu, które nas interesują.

Ciekawostką jest to, że filtrowanie po etykietach posiada trzy opcje co daje duże możliwości w selekcji danych do dalszych działań. Dla przykładu wybór odbiorców do kampanii marketingowej, którzy zakupili produkt A, interesowali się B, ale nie zakupili C.

Własne szablony e-mail by ułatwić sobie pracę

Wprost z programu wyślesz wiadomości e-mail w oparciu o wcześniej przygotowane szablony

Dzięki własnej bibliotece szablonów e-mail wysyłanie informacji, czyli korespondencja e-mail jest znacznie ułatwiona. A przy okazji zyskujemy również powtarzalny, zunifikowany wygląd naszych e-mail, który utwierdza i zapamiętuje się w głowach naszych klientów.

Taką bibliotekę szablonów zbudujemy przy pomocy przyjaznych edytorów html wprost w programie OptimaSales. Pozbawiamy się irytującej czynności, która nas spotyka gdy chcemy szybko odpowiedzieć na e-mail, a wiem, że kiedyś już o tym pisaliśmy.

elastyczny crm szablony e-mail optimasales
elastyczny crm własne widoki_danych zestawienia raporty optimasales

Własny widok danych pomaga w pracy i analizie

Grupujesz, filtrujesz i zapisujesz dane o klientach według własnego uznania by szybko do nich wracać

Własne widoki danych służą do zapamiętywania układu danych o klientach w formie praktycznych i użytecznych zestawień i analiz. Każdy użytkownik programu z łatwością je wykonać, a więc odpada angażowania się w zaawansowane narzędzia raportów by wykonać ciekawe zestawienia danych o klientach.

W skrócie mówiąc filtrujemy, grupujemy i układamy dane (zmiana kolumn) na listach jak chcemy. Następnie zapisujemy je pod własną nazwą widoku by móc do niego szybko powrócić. Dzięki tak elastycznemu i łatwemu mechanizmowi możemy wykonać przykładowe zestawienia: moi najważniejsi klienci, z kim się ostatnio kontaktowałem lub nie, pokaż klientów z którymi mam następny kontakt.

A także: jakie działania zostały delegowane komuś lub mi, co jest to wykonania w poszczególnej sprawie handlowej lub zgłoszeniu, co kto wykonał w ostatnim tygodniu, z jakiego powodu wygrywam lub przegrywam sprawy handlowe, na jakich etapach są moje sprawy handlowe itd.

Własne szablony dokumentów takich jak: oferty handlowe, raporty i powiadomienia serwisowe

Stwórz własne lub skorzystaj z wbudowanych szablonów dla sprzedaży i serwisu

W programie OptimaSales CRM dostępne są, za darmo, profesjonalne, gotowe do użycia szablony ofert, szablony raportów i rozliczeń serwisowych, a także różnego rodzaju szablony związane z powiadomieniami i monitoringiem w zakresie realizacji i prac serwisowych.

Domyśle szablony od razu można wykorzystania w swojej działalności handlowej. Nie zmienia to jednak faktu, że użytkownik programu może dostosować obecne dokumenty szablonów do własnych preferencji lub stworzyć własne szablony wykorzystując do tego dostępne edytory HTML.

elastyczny crm wlasne szablon dokumentow optimasales
elastyczny crm wlasne pola rozne jezyki optimasales

Własne nazewnictwo pól w programie w różnych językach

Wprowadź własne nazwy pól oraz zmień język programu zgodnie z potrzebą

Użytkownicy OptimaSales CRM nie czekając na nas, sami mogą przygotować swoją wersję programu zgodnie z potrzebą. Różne nazwy pól w różnych językach. Użytkownik z odpowiednimi uprawnieniami może edytować, wprowadzić własne tłumaczenia językowe domyślnych nazw pól. Może również przetłumaczyć zawartość dostępnych słowników lub zmieniać ich istniejące wartości na inne języki.

To oznacza, że każda instalacja programu może posiadać własne nazewnictwo. Do tego nie trzeba angażować informatyków. Obecnie dostępne wersję to: polska i angielska. Ale nic nie stoi na przechodzie dla kolejnych. Dzięki temu na programie mogą pracować ludzie mówiący w różnych językach.

To, nie wszystko! Możesz jeszcze...

Łączyć osoby z różnych obszarów, pracować zdalnie i integrować się z innymi programami

Jedna drużyna i jeden program!

Wszyscy gramy w jednej firmie i możemy grać na jednej bazie danych klientów. Dzięki swojej prostocie oraz intuicyjnej i przyjaznej funkcjonalności OptimaSales CRM doskonale sprawdza się w pracy w małych i średnich firmach.

Program posiada funkcji tyle ile potrzeba, nie więcej i to w użytecznej oprawie by łączyć osoby z marketingu, sprzedaży i realizacji oraz serwisu w jedną dobrze naoliwioną maszynę sprzedaży.

Działaj zdalnie lub lokalnie!

Jako właściciel firmy, dyrektor czy pracowni ułatw sobie życie. OptimaSales CRM ułatwia życie ludziom w firmach z sektora MSP, którzy pracują lokalnie czy zdalnie, z tych miejsc gdzie jest mają dostęp do internetu.

Zaoszczędzają czas i pieniądze. Działają przez przeglądarkę na różnych urządzeniach, bez konieczności instalowania, konfigurowania i monitorowania czegokolwiek. Aby efektywnie łączyć swoją pracę w jednym celu – zbudować zadowoloną, stała i lojalną grupę klientów.

Integruj się z dowolnym programem poczty i kalendarzem!

Koresponduj swobodnie w swoim ulubionym programie pocztowym, a historia sama zapisze się w karcie klienta, sprawy lub zgłoszenia. Ten zapis historii e-maili dzieje się to z automatycznie.

Tak jak wspomnieliśmy wyżej OptimaSales to elastyczny crm, który może współpracować w zakresie wymiany i zapisu wiadomości e-mail z dowolnym programem pocztowym. A poprzez wysyłanie i odbieranie zaproszenia e-mail o planowanych zadaniach współpracę z dowolnym kalendarzem i mapami.