Możesz uzyskać 10 korzyści?

1. Dużą oszczędność czasu. Zespół 10 osób zyskuje około 400 h w miesiącu.

2. Połączenie w jednym systemie pracę osób z marketingu, sprzedaży i serwisu dla lepszej obsługi klienta.

3. Jedną bazę klientów z segmentacją. Łatwe wprowadzanie danych klientów z GUS.

4. Ułatwioną codzienną organizację pracy w zespole, kalendarz grupowy, alarmy i szybki wgląd do historii.

5. Szybkie przygotowywanie i wysyłkę ofert handlowych z ich monitoringiem.

6. Dwukierunkową integracja z dowolnym programem pocztowym.

7. Kampanie marketingowe bez limitów wysyłek i odbiorców.

8. Organizację działań po-sprzedażowych (realizacje i serwis).

9. Zarządzanie zamówieniami od klientów i do dostawców. Wstawianie różnych typów faktur.

10. Wsparcie e-mail i tel oraz bezpłatne e-porady przy wdrożeniu.

Po wypełnieniu i wysłaniu formularza udostępniamy nasz CRM na 10 dni, bez zobowiązań!

    OptimaSales CRM posiada również moduły zwiększające jej podstawową funkcjonalność. Zaznacz moduły, które chcesz przetestować.

    Ilu użytkowników ma powyższe problemy lub wyzwania? *

    Podaj rozwiązanie 9 x 4