Współczesna gospodarka w dużej mierze bazuje na informacji. Przedsiębiorstwa, które potrafią zbierać i przetwarzać dane wydajnie i w sposób ułatwiający osiąganie swoich celów biznesowych, zyskują przewagę nad konkurencją. Właśnie na to pozwala dostępny w naszej ofercie system CRM dla małej firmy usługowej, którego zadaniem jest kompleksowe, precyzyjne i profesjonalne zarządzanie relacjami z klientem.

Rozbudowana baza klientów

Zadaniem proponowanego oprogramowania jest wsparcie przedsiębiorców w codziennej działalności związanej z obsługą nabywców sprzedawanych produktów czy świadczonych usług, a także kontrahentów, dostawców czy podwykonawców. Podstawową funkcją systemu CRM dla małej firmy usługowej jest zbieranie i porządkowanie informacji na ich temat. Możliwość zbudowania nawet bardzo rozbudowanej i zarazem prostej w obsłudze bazy danych, która umożliwia błyskawiczne wyszukiwanie pożądanych informacji, jest niezwykle cenna dla przedsiębiorców i każdego, kto prowadzi działalność handlową.

Dzięki naszym rozwiązaniom informatycznym zarządzanie relacjami z klientem jest znacznie efektywniejsze. Wynika to ze zdecydowanie sprawniejszej reakcji na ich potrzeby i możliwości nadzorowania spraw z nimi związanych. Prosty system CRM dla małej firmy usługowej pozwala m.in. na tworzenie zdarzeń i wysyłanie powiadomień w określonych dniach czy godzinach, jak również po wykonaniu zleconych pracownikom zadań. Tym samym można mieć pewność, że zarówno o kluczowych obowiązkach, jak i symbolicznych datach, np. związanych z urodzinami klientów będzie się zawsze pamiętać.

Praca grupowa i przydzielanie zadań w systemie CRM

Nasz autorski system CRM dla małej firmy usługowej to swego rodzaju centrum zarządzania relacjami z kontrahentami, ale też sprawne narzędzie do komunikacji. Ponieważ oprogramowanie oferuje integrację ze skrzynką pocztową, istnieje możliwość wysyłania i odbierania wiadomości wprost z jego poziomu. Oznacza to oszczędność czasu na przechodzeniu pomiędzy różnymi aplikacjami przeznaczonymi do odmiennych działań, ponieważ kluczowe czynności można w obrębie jednego narzędzia.

Z kolei mechanizm współdzielenia kalendarza z innymi osobami daje możliwość sprawnej pracy grupowej. Zlecanie i rozliczanie zadań wraz z przydzielaniem dokładnych terminów wykonania sprawia, że efektywna organizacja działalności przedsiębiorstwa jest możliwa w sposób zdalny, bez potrzeby osobistego kontaktowania się pracodawcy z podwładnymi czy pracowników pomiędzy sobą. Sprzyja temu również funkcja tworzenia i wysyłania innym osobom trasy dojazdu do klientów, których dane sa w bazie. Zapraszamy do współpracy każdego, kto chce usprawnić zarządzanie relacjami z nimi.

Tworzenie i wysyłanie ofert handlowych

Wszelkie wprowadzone do systemu informacje oraz przeprowadzone w nim czynności są archiwizowane i można w dowolnym momencie przeglądać ich historię. Tym, co odróżnia nasz CRM dla małej firmy usługowej od wielu konkurencyjnych rozwiązań, jest natomiast możliwość tworzenia, udostępniania i przesyłania ofert handlowych wraz z szablonami bezpośrednio z jego poziomu, bez konieczności korzystania z innych aplikacji. Zapewniamy bogate możliwości w tym zakresie, gdyż generowane propozycje współpracy czy sprzedaży produktów bądź usług da się opatrzyć kluczowymi informacjami na ich temat, jak np. cena, marża czy koszty.

Co równie istotne, po wysłaniu oferty handlowej można dokładnie śledzić reakcje odbiorców, kontrahentów czy współpracowników po jej odebraniu. Zarządzanie relacjami z klientami, a także sprzedażą ułatwia również mechanizm tworzenia baz produktów i usług wraz z ich nazwami i najważniejszymi parametrami, jak cena czy ilość. To niezwykle cenna funkcja oferowana przez nasze systemy CRM dla małych firm usługowych, która znacząco wspomaga administrowanie danymi i działaniami handlowymi.

Przyporządkowywanie i etykietowanie zadań wraz z możliwością wysyłania powiadomień usprawnia organizację pracy i rozliczanie osób zatrudnionych z ich wykonania. Z kolei  dostępność alarmu powoduje, że znika ryzyko przegapienia jakichś ważnych terminów, wydarzeń czy spotkań. Zdajemy sobie jednak sprawę, że wielu handlowców korzysta z własnych kalendarzy, dlatego nasz nowoczesny system CRM dla przedstawicieli zapewnia łatwą integrację z różnymi kalendarzami.

Elastyczne i uniwersalne oprogramowanie CRM dla małych firm usługowych

Stawiamy na elastyczność proponowanego oprogramowania, które w zależności od indywidualnych potrzeb zamawiającego może zawierać różne moduły. Jeśli chodzi o uniwersalność naszego rozwiązania, polega ono także na możliwości korzystania z niego z poziomu dowolnego urządzenia połączonego z Internetem.

Proponowany system CRM dla małej firmy usługowej przeznaczony do zarządzania relacjami z klientem może być z powodzeniem obsługiwany z komputera stacjonarnego, laptopa, tabletu czy smartfonu. Samo użytkowanie narzędzi, pomimo ich bardzo szerokiej funkcjonalności, jest wyjątkowo proste, a co za tym idzie, możliwe dla każdego, kto potrafi posługiwać się nowoczesnymi urządzeniami elektronicznymi w podstawowym zakresie. To zasługa czytelnego interfejsu i intuicyjnego rozmieszczenia wszystkich funkcji.

W ramach naszego systemu CRM do zarządzania relacjami z klientem, który kierujemy przede wszystkim do małych firm usługowych, dostępny jest też moduł obsługi posprzedażowej, szczególnie przydatny w przypadku przedsiębiorstw świadczących usługi serwisowe i instalacyjne. Gorąco zachęcamy do sprawdzenia tych i pozostałych funkcji oferowanego oprogramowanie oraz zlecenia jego wdrożenia w przedsiębiorstwie.