Płacisz tylko za usługę crm
Bez ukrytych kosztów gdyż to co trzeba jest już w cenie
- Łatwy do policzenia zwrot z inwestycji
Działy handlowe np. z 10 użytkownikami korzystające z OptimaSales CRM oszczędzają około 400 godz. pracy. A gdy przemnożysz to przez swoją stawkę godzinową, to od razu wiesz ile zyskujesz i po jakim czasie się to zwraca zakup. Bo kto chce przepłacać lub być zawiedziony po zakupie?
- Wysoki współczynnik możliwości do ceny
Trudno znaleźć prosty CRM za taką cenę by załatwić 3w1. W obsłudze klienta nie tylko jest ważna baza klientów i kalendarz, ale również tworzenie i zarządzanie ofertami, cennikami oraz integracja z e-mailem. Ważne jest także możliwie szybkie „odpalenie” programu. Gdyż nikomu nie zależny na żmudnej konfiguracji, instalacji LAMP czyli płatnych wdrożeniach.
- Skorzystaj z wielu możliwości konfiguracyjnych
Praktyczna funkcjonalność i modułowa budowa sprawia, że program pozwala zrealizować w różne scenariusze biznesowe. Bo przecież każdy jest wyjątkowy.
- Efektywne wsparcie oraz aktualizacja w cenie
Zarówno podczas wyboru programu, jak i po nim. A gdy „kurz” handlowy opadnie, nie znikamy. Przechodzimy do działania skupionego na wyniku. Konfigurujemy i dostarczamy bezpieczną, szyfrowaną usługę z archiwizacją danych. Za to cenią nas użytkownicy.
Oszczędzisz sporą ilości czasu na obsłudze klientów
i analizie
Pracuj efektywnie jedynie przez 1/3 dnia.
System OptimaSales CRM efektywnie pomaga realizować plan sprzedaży z tymi samymi ludźmi, po znacznie niższych kosztach i poświęcając na to mniej czasu.
Z relacji naszych użytkownicy wynika, że mogą zaoszczędzić mnóstwo czasu na wykonywanie takich czynności jak: przygotowanie ofert, umów, planowanie i wyszukiwanie danych, uruchamianie akcji marketingowych czy też zarządzania realizacjami i zgłoszeniami serwisowymi.
Dzięki temu tworzą centralne i spójnego miejsce informacji o kliencie w całej firmie, które mogą monitorować i analizować przy pomocy własnych widoków danych oraz graficznych pulpitów.
Duża elestyczność wyboru i modyfikacji zgodnie z potrzebą
Wybierz, dostosuj zgodnie z potrzebą.
Zakup programu OptimaSales CRM w wersji podstawowej to (listy i kartoteki firmy, osób, spraw handlowych, tworzenie ofert, zarządzanie produktami i usługami, grupowanie firm i kontaktów, grupowy kalendarz, planowanie i delegowanie czynności, rejestracja historia, załączniki i notatki) oraz dodatkowo również dobierz moduły tj.: marketing, realizacja i serwis, pulpit menadżera i użytkownika.
A po zakupie zmodyfikuj i dostosuj zgodnie z potrzebą: miejsca do gromadzenia informacji (kartoteki i listy), różne wzory szablony e-maili i dokumentów (ofert, zamówień, zgłoszeń wydruków itp. i wraz z własnym logo).
Poza tym twórz własne słowniki, procesy oraz widoki danych by prezentacje danych na ekranie odpowiadały twoim potrzebom.
Możesz pracować zdalnie na komputerze PC, laptopie, tablecie, telefonie
Z różnych miejsc i różnych urządzeń na różnych systemach operacyjnych
Korzystaj z możliwości zdalnego dostępu do centralnego systemu crm informacji o swoich klientach, partnerach działając z różnych miejsc w biurze i poza nim.
Użytkownik pracując na wybranym urządzeń (telefon, tablet, laptopa, komputera klasy pc), które jest obsługiwane przez platformę systemową (Linux, Windows, Mac OX, Android) łączy się z danymi na własnym zdalnym na serwerze VPS.
Taka konfiguracja jest możliwa gdyż nasz program zarządza danymi przy pomocy bezpiecznych, szyfrowanych serwerów wraz z codzienną archiwizacją danych.
Szybka analiza sytuacji w dziale handlowym
Poznaj moc pulpitów, zestawień, widoków a ułatwisz sobie pracę.
System CRM pozwala raportować np. na temat akcji promocyjnych, planów i prognoz sprzedażowych. Zestawiania i analizy dają możliwość szybkiej klasyfikacji najważniejszych klientów (np. zgodnie ze słynną regułą Pareto – 20% klientów generuje 80% zysków.
Dlatego tak ważne jest odnalezienie tych 20% i odpowiednie zaopiekowanie się nimi). To samo dotyczy produktów. Dzięki takiemu skupieniu działań firma uzyskuje znaczną redukcje kosztów operacyjnych oraz zwiększenie efektywności i wydajności pracy.
Łatwa integracja osób z działu handlowego z działem serwisu i realizacji
Co klient posiada, zgłoszenia, naprawy instalacje, gwarancje i działania pogwarancyjne
Od zawsze wiemy, że klienci oczekują, szczególnie po dokonanej sprzedaży, wysokiej jakości obsługi po-sprzedażowej. Obsługi związanej czy to z realizacją wysyłki, wsparciem technicznym, montażem, instalacją lub naprawą gwarancyjną czy to pogwarancyjną, jak również dokonania przeglądów istniejących maszyn czy systemów.
Przy pomocy modułu Realizacji i Serwisu możemy ulepszać nasz poziom obsługi po-sprzedażowej poprzez skracanie czasu reakcji. Oferując klientom niezawodność i solidność spełniając ich oczekiwania. Tak obsłużeni klienci poczują się usatysfakcjonowani i pozostaną lojalni wobec Twojej firmy.
To, nie wszystko! Możesz jeszcze...
Zintegrować się z pocztą e-mail, kalendarzem i mapami
Integracja z dowolnym programem pocztowym
W OptimaSales CRM możemy współpracować w zakresie wymiany i zapisu wiadomości e-mail z dowolnym programem pocztowym. Wszystkie wysłane i otrzymane e-mail są zapisywane czy to w karcie firmy, osoby czy konkretnej sprawy handlowej lub wybranym zgłoszeniu. Całość zapisu następuje automatycznie.
A więc od razu dokonuje się selekcja wiadomości e-mail zgodnie z kontekstem. Możemy również szybko sprawdzić z kim się ostatnio e-mailowało w jakiej sprawie lub zgłoszeniu. I to bardzo łatwo i szybko przy pomocy jednej funkcji.
Integracja z dowolnym kalendarze poprzez zaproszenia e-mail
Kalendarz OptimaSales CRM poprzez zaproszenia na e-mail współpracuje w łatwy i tani sposób z różnymi kalendarzami np.: Outlook, Gmail, iCal. Możemy wysyłać zaproszenia na wydarzenia oraz je odbierać wpisując je do kalendarza OptimaSales CRM.
Ta dwukierunkowa wymiana zadaniami wraz z bezpośrednim zapisem w kalendarzach po obu stronach daje dużo swobody i nie zmusza z wybierania drogich rozwiązań tj. MS Exchange w tym zakresie.
Pokaż klientów lub trasę do nich na mapie i uruchom nawigację
Oprogramowanie crm posiada możliwość współpracy z Google Maps w zakresie prezentacji lokalizacji klientów na mapie w różnych ujęciach. Dzięki temu od razu możemy zobaczyć gdzie mamy tzw. białe plamy i tam skierować nasze siły sprzedażowe.
Dodatkowo nasze siły sprzedażowe po zaplanowaniu działań w OptimaSales mogą zobaczyć trasę dojazdu do klientów oraz łatwo przekazać ją na telefon aby uruchomić nawigację.