NASI
UŻYTKOWNICY
Oto opinie crm klientów OptimaSales o znanych i nowych oraz ulepszonych funkcjonalności biznesowych.
Na bazie wymiany informacji z użytkowników powstał i jest rozwijany już od 15 lat program, który ułatwia życie handlowe.
Polecamy system Optima Sales CRM. Umożliwia generowanie profesjonalnych ofert, zupełną kontrolę nad ich wyglądem i dostosowaniem do potrzeb. Twórcy podążają za naszymi potrzebami, a czasem nawet nas wyprzedzają i informują na bieżąco o udoskonaleniach 🙂 Dziękujemy.
Rekomenduję firmę OptimaSales. Program CRM jaki został stworzony przez tą firmę dla małych i średnich jest perfekcyjny. Jest wysoce intuicyjny oraz bardzo prosty w nawigacji. Każdy kto posiada firmę opartą na relacjach z klientami stosując ten program osiągnie więcej i lepiej niż dotychczas. Warto wspomnieć również o instrukcjach które precyzyjnie naprowadzają na działania w programie. Ofertowanie to czysta przyjemność. Możliwość dobrania oferty do klienta to już jest klasa światowa. Gorąco polecam.
Oprogramowanie zdecydowanie polecam każdemu przedsiębiorcy, który ceni sobie dobry kontakt z klientem, perfekcyjne zarządzanie bazą klientów, utrzymaniem z nimi kontaktu. Optima Sales jest narzędziem rozwijającym się szybko i wprowadzającym udogodnienia zgłaszane przez użytkowników. Oby tak dalej! Dzięki!
Program pozwala na utrzymaniu wszelkich informacji w jednym miejscu. Zapisuje treść wysłanych wiadomości e-mail, co bardzo poprawia przejrzystość historii kontaktu z klientem. Pracowałem na kilku programach CRM , ale tak dobrego jak OptimaSales CRM nie spotkałem nigdy dotąd. Z moich obserwacji wynika, ze program jest tak dobry, bo tworzyli go pasjonaci. Każdy uzupełnia siebie nawzajem. Gratuluję i dziękuję!
Przed zastosowaniem tego oprogramowania OptimaSales CRM trudno było prześledzić działania marketingowe w powiązaniu z szansami sprzedaży, przez co trudno było ocenić które działania są skuteczne w generowaniu biznesu. Uporządkowana została informacja na temat klienta i została wdrożona koncepcja idealnego klienta na etapie poszukiwania prospekta i szans sprzedaży. Przejrzysty wgląd w pozycję sprzedaży i historie interakcji z prospektami i klientami. Wygodna i szybka obsługa szans sprzedaży. Oszczędność czasu w działaniach follow up i oferowaniu.
Na etapie poszukiwania rozwiązania CRM dla naszej inżyniersko – handlowej firmy przetestowaliśmy 30 (trzydzieści!) różnych dostępnych na rynku rozwiązań. Ostatecznie zdecydowaliśmy się na system Optima Sales CRM i po czasie używania wiemy, że to była właściwa decyzja. Wśród przydatnych nam funkcji są:
(1) wprost genialny sposób wyszukiwania/wybierania elementów z bazy (kontrahentów, produktów, itd.),
(2) bardzo dobry import danych z zewnętrznych źródeł (zarówno klientów, produktów, jak i cenników),
(3) oferty generowane jako link i/lub jako dokument PDF,
(4) bardzo dobra obsługa zmian masowych (np. nowe cenniki, przeliczniki, nowe grupy/kategorie, itp.),
(5) dwukierunkowa współpraca z kontami e-mail, – możliwość prowadzenia kontrolowanych, nieograniczonych kampanii e-mailowych różnego typu.
Wdrożenie systemu zajęło nam około tygodnia i wiązało się z poznawaniem możliwości systemu, a nie jego dostosowywaniem. W czasie wdrażania (nauki) normalnie pracowaliśmy, a więc nie mieliśmy typowych problemów okresu wdrożenia. Bardzo wysoki poziom jakości obsługi klienta OptimaSales (szybkość i skuteczność reakcji) może być wzorcem dla firm z różnych branż. Mieliśmy kilka uwag / sugestii, a wszystkie istotne zostały niemal natychmiast wdrożone, a te drobniejsze będą uwzględnione wkrótce. OptimaSales to system CRM, który nie tylko nie przeszkadza w pracy, ale znacząco ją ułatwia i przyspiesza.
Do momentu pozyskania tego programu crm, korzystałem z rozwiązania uważanego za jedno z najlepszych na świecie. Wydawało mi się, że nie istnieje lepszy program od tego, który posiadam. Myliłem się. Ten program posiada rozwiązania, które są niezbędne w codziennym użytkowaniu bazy typu CRM zajmującej się w tak szerokim stopniu monitorowaniem zdarzeń zachodzących w całym szeroko rozumianym procesie sprzedaży. Dzięki niemu uzyskałem pełen komfort pracy i pewność, że nawet najdrobniejsze zdarzenie jakie może się wydarzyć w kontakcie z klientem, a które później może zaważyć na wygranej, na pewno mi nie umknie. To co było moją dotychczasową zmorą – natychmiastowa skuteczna reakcji w formie pisma czy maila dzięki temu programowi znalazła skuteczne rozwiązanie. Wysyłanie ofert, potwierdzeń zamówień, faktur proforma nigdy nie było łatwiejsze, a do tego jakże dzisiaj potrzebna tzw. „miękka windykacja”. Gratuluję.
Program crm pomógł nam w znalezieniu odpowiedniej osoby do obsługi konkretnego tematu. Przed wdrożeniem oprogramowania crm niemal każdy przychodzący do firmy faks był zagadką. Sekretarka miała problemy ze znalezieniem osoby odpowiedzialnej za prowadzenie danej sprawy. Teraz wystarczy jedno spojrzenie w bazę danych by wiedzieć, kto ostatnio kontaktował się z klientem i komu przekazać pismo. Kolejnym rozwiązanym problemem uporządkowanie informacji o kliencie pochodzących od różnych handlowców. Wcześniej takie informacje znajdowały się w różnych zbiorach (zeszyty, pliki Excel czy Access). Teraz informacje te zostały scentralizowane, co pozwala uzyskać czytelniejszy obraz historii kontaktów i umożliwia lepsze planowanie przyszłych działań marketingowych. Program SP wyraźnie usprawnił pracę handlowców, zaoszczędza im wiele czasu i umożliwia efektywne planowanie ich pracy. Przypuszczamy, że wzrost wydajności pracowników przełoży się na osiągane przez firmę wyniki.
Dzięki programowi crm posiadamy wszystko w jednym miejscu: a) informacje o kliencie i ofertach wysłanych, b) pełna historia kontaktu i organizer, c) możliwość raportowania informacji o sprzedaży, zysku i kosztach. Korzyści są jednoznaczne: 1. Łatwość pracy z bazą klientów, 2. Szybkie sporządzania ofert handlowych, faktur i zamówień.
Jest lepszy dostęp do informacji o klientach i wszystko po ręką. System crm pomógł uporządkować bieżące zarządzanie relacjami z klientem i umożliwiła nadzór nad praca handlowców. Poza tym system działa szybko i sprawnie (nie zapeszać!). Działa i jest OK.
Program crm pomaga zarządzać kontaktami, wiele kontaktów (zapisanych na karteczkach) nie jest zgubiona 🙂 większa kontrola nad sprzedawcami pozwalająca określić efektywność pracy każdego z nich.
Program crm pomógł nam w poszukiwaniu danych o kliencie i historii kontaktu, skrócił długi czas przygotowania oferty wraz z prezentacją warunków sprzedaży. Skrócił się czas poszukiwania danych klienta, z którym współpracowaliśmy; ujednolicenie wyglądu ofert oraz potwierdzeń zamówień. Jedna, przejrzysta baza klientów.
Korzystałem już wcześniej ze starszych wersji programu crm, ale według mojej oceny nie byłe „doskonałe”. Obecnie posiadam wersję dopracowaną, która ma to co chciałem, więc realnie pomaga w zarządzaniu kontaktami, ofertami oraz wszelkimi dokumentami związanymi zarówno z danym projektem zakupowym, jaki i firmą. Osobiście gorąco polecam. Jestem zadowolony!
Program pozwolił na usystematyzowanie posiadanej wiedzy na temat naszych klientów, poza tym umożliwił racjonalne zaplanowanie terminów spotkań handlowych. Jest także bardzo przydatny przy wymianie informacji pomiędzy handlowcami. Polepszył poziom usług świadczonych przez nasz Lomaxową firmę.
Podstawowym problemem jaki pomógł nam rozwiązać SP CRM (wcześniejsza wersja) był problem językowy, który odstraszał naszych pracowników od poprzednio użytkowanego CRM. SP jako produkt czysto polski prawidłowo utożsamia się z warunkami działalności firm handlowych w Polsce. Kolejnym problemem z jakim SP poradził sobie w sposób, którego nasza firma oczekiwała, była łatwość generowania i śledzenia elastycznie skonstruowanych ofert handlowych. Korzyści jakie są z SP CRM: Użytkownicy chcą sami z siebie korzystać z SP’a. SP stał się osią informacji w naszej firmie. Wszystkie oferty firmowe są pisane i przechowywane w klarowny sposób. Możliwość pracy zdalnej „uporządkowała” bazę firm – teraz każdy z mobilnych handlowców mając dostęp do komputera i internetu dokonuje zmian i czerpie wiedzę z jednej spójnej bazy. Współpraca z firmą SP daje nam wyjątkową możliwość dopasowania możliwości systemu SP do wymagań „kapryśnych” użytkowników.
Dzięki programowi crm udało się zebrać informacje z 3 różnych programów: bazy danych, programu magazynowego oraz MS Outlook – w jedno miejsce, głównie dla celów handlowych. Jakie korzyści uzyskaliście? Ograniczenie ilości oprogramowania do bieżącej pracy „handlowca” (pozbycie sie naszej starej bazy danych – kontaktów). Wykorzystujemy SP CRM (wcześniejsza wersja) także jako „protezę” dla pracy Działu Logistyki, „sprzedaż” jest wykorzystywana do zakupów. Usystematyzowaliśmy i uprościliśmy procedury w zakresie pracy grupowej. Ułatwiony mamy proces „oferowania” – spójny wgląd dla wszystkich „sprzedaży” na poziomie SP CRM. Wykorzystujemy system do zrządzania przedsięwzięciami (projektami), dzięki modułowi Projekty. Generalnie jesteśmy zadowoleni z oprogramowania, szczególnie ważnym jest „bezpośrednia gotowość” personelu firmy Sales Partner do pomocy związanej z wdrożeniem i obsługą programu. Z pełną odpowiedzialnością polecam firmę i oprogramowanie.