- Integracja z bazą GUS przy wprowadzaniu kontaktów w programie crm
- Wizualizacja klientów na mapie w serwisie Google Maps
- Zabezpieczenie przed duplikacją danych przy ich ręcznym wprowadzaniu
- Import danych kontaktowych wraz z mechanizmem mapowania i de-duplikacji bez ograniczeń ilości, z formatu CSV z obsługą polskiej strony kodowej
- Zarządzanie kontaktami jako osoby fizyczne, a nie tylko firmy, crm program dla B2B i B2C, to rzadkość
- Proste lub oparte o zestawy kwalifikowanie wraz odpowiednimi statusami
- Konwersja leadów na klientów, partnerów po ich pozytywnej kwalifikacji
- Mechanizm przeszukiwania tekstowego danych kontaktowych
- Filtrowanie danych na liście wg różnych kryteriów
- Praktyczne grupowanie danych na liście wg ostatniego kontaktów, branży, opiekuna itd. wraz z filtrowaniem
- Uzupełnianie danych adresowych przy pomocy bazy kodów pocztowych
- Karta kontaktu wraz z podsumowaniem i szczegółami
- Możliwość otwierania jednocześnie wielu kart kontaktów
- Zarządzanie listą leadów, prospektów, klientów, partnerów, dostawców itd.
- Proste i złożone mechanizmy filtrowania danych po etykietach.
- Bezpośredni dostęp do szczegółów kontaktu z poziomu listy
- Własne widoki listy kontaktów np. moi klienci z branży x i województwa y
- Automatyczne przydzielanie kontaktów do różnych grup
- Zobacz kartę i listę kontaktów