Oferty i kalkulacje handlowe
- Łatwość tworzenia prostych i złożonych kalkulacje oferty wraz z opisami produktów, obrazkami, odnośnikami do innych stron lub nagrań wideo wprost oprogramowaniu crm
- Kalkulacje i oferty handlowe tworzone są bezpośrednio w systemie crm wraz z niezbędnymi szczegółami
- Proste umieszczanie produktów wraz możliwością filtrowania i pełną informacją o cenach w kalkulacji oferty
- Możliwość tworzenia ofert jedno i wielo-wariantowych w różnych walutach, wielo-opcyjne ofertowanie w crm
- Automatyczne wyliczanie kluczowych parametrów opłacalności oferty wraz z elastycznym przydzielaniem rabatów dla poszczególnej pozycji w kalkulacji, informacje o rabatach ogólnych dla całego wariantu, a także wyliczanie marży, zysku, narzutu itd.
- Definiowanie niezbędnych parametrów oferty: termin ważności, sposób i warunki płatności, czas dostawy itd.
- Własne logo oraz obsługa bankowych kont walutowych na szablonach ofert i dokumentów w programie crm
- Własny format numerowania spraw, składnia numeru jest definiowana przez użytkownika, zgodnie naszą potrzebą
- Tworzenie oferty w różnych walutach i językach w oparciu o własne szablony, możliwość wysyłania wprost z programu crm
- Wysłanie i monitorowanie ofert handlowych wprost z systemu w oparciu gotowe lub własne szablony ofert
- Automatyczne zapisywanie wysłanych wersji ofert handlowych do klienta z możliwością ich ponownego przeglądania, historia wersji
- Opcje szybkiego tłumaczenia pozycji w ofercie na różne języki
- Zerknij jak wygląda kalkulacja sprawy
- Funkcja duplikuj zawartości całej sprawy lub wybranego wariantu oraz kopiowanie pozycji pomiędzy wariantami
- Szybkie i łatwe podsumowanie opłacalności ofert handlowych
Lista i karty spraw handlowych
- Zarządzanie okazjami sprzedażowymi wraz z mechanizmami ich etykietowania w programie crm
- Zarządzanie listą spraw handlowych (wygrane, przegrane, zawieszone) przy wykorzystaniu filtrów
- Bezpośredni dostęp do szczegółów sprawy z poziomu listy, bez otwierania karty sprzedaży
- Karty sprawa wraz z pełną historią, działaniami oraz automatycznie podpinającymi się wiadomościami e-mail
- Zestawienie danych o sprawach w formie grupowania wraz z podsumowaniem wg różnych kryteriów w systemie crm
- Tworzenie własnych widoków listy spraw (prywatne i publiczne) np. z kim, kiedy, powód wygrania
- Łatwa cena wpływ konkurencji na sprawy sprzedażowe (z kim przegrałem i dlaczego) w programie crm
- Różne grupowanie np.: po terminach ostatniego kontaktu lub e-mail, terminu podjęcia decyzji, wieku sprawy
- Zobacz i poznaj elementy listy i karty sprawy
Cenniki i katalogi produktów
- Importowanie cenników (produktów i usług) z formatu CSV wraz z automatycznym mapowaniem kolumn do programu crm
- Weryfikowanie duplikatów produktów podczas ich importu lub ręcznego tworzenia pojedynczych produktów wraz generowaniem brakujących kodów
- Lista produktów wraz z przydatnymi mechanizmami grupowania, etykietowania oraz filtrowania (prostego i złożonego) produktów
- Mechanizm wyszukiwania produktów i usług po dowolnych polach w systemie crm
- Karta produktu w której znajdują się przydatne informacje o produkcie (nazwa, opisy, linki do zdjęć, filmów, załączniki w różnym formacie itd.) oraz inne pola i zakładki opisujące szczegółowo produkt, usługę
- Informacje o cenie zakupu, sprzedaży, katalogowej w różnych walutach
- Określanie ceny promocyjnej wraz z terminem jej obowiązywania
- Przypisywanie cen specjalnych produktu dla wybranych klientów i partnerów
- Tworzeni własnych, ogólnych poziomy rabatów (np.: gold, silver, bronze) wraz z przypisywaniem ich do wybranych firm
- Automatyczna analiza cen (rabaty, cena specjalna, cena promocyjna) podczas tworzenia kalkulacji oferty handlowej dla wybranego klienta
- Mechanizm przeliczanie cen dla wybranych produktów i usług w crm
- Mechanizm masowej zmiany wartości dla wybranych pól opisujących produkt
- Analiza ad hoc dotycząca produktu kto i ile zakupił danego produktu i usługi
- Automatyczne wyliczanie niezbędnych informacji dot. marży, narzutu, zysku dla produktów
- Przypisywanie różnych zmieników dla danego produktu
- Wprowadzanie i opisywanie informacji o konkurencyjnych produktach
- Eksportowanie cenników produktów i usług dla partnerów
- Wyznaczanie menadżera produktów
- Archiwum produktów oraz przenoszenie do kosza wraz z trwałym usuwaniem
- Poznaj elementy listy produktów i karty produktu