Oferty i kalkulacje handlowe

  • Łatwość tworzenia prostych i złożonych kalkulacje oferty wraz z opisami produktów, obrazkami, odnośnikami do innych stron lub nagrań wideo wprost oprogramowaniu crm
  • Kalkulacje i oferty handlowe tworzone są bezpośrednio w systemie crm wraz z niezbędnymi szczegółami
  • Proste umieszczanie produktów wraz możliwością filtrowania i pełną informacją o cenach w kalkulacji oferty
  • Możliwość tworzenia ofert jedno i wielo-wariantowych w różnych walutach, wielo-opcyjne ofertowanie w crm
  • Automatyczne wyliczanie kluczowych parametrów opłacalności oferty wraz z elastycznym przydzielaniem rabatów dla poszczególnej pozycji w kalkulacji, informacje o rabatach ogólnych dla całego wariantu, a także wyliczanie marży, zysku, narzutu itd.
  • Definiowanie niezbędnych parametrów oferty: termin ważności, sposób i warunki płatności, czas dostawy itd.
  • Własne logo oraz obsługa bankowych kont walutowych na szablonach ofert i dokumentów w programie crm
  • Własny format numerowania spraw, składnia numeru jest definiowana przez użytkownika, zgodnie naszą potrzebą
  • Tworzenie oferty w różnych walutach i językach w oparciu o własne szablony, możliwość wysyłania wprost z programu crm
  • Wysłanie i monitorowanie ofert handlowych wprost z systemu w oparciu gotowe lub własne szablony ofert
  • Automatyczne zapisywanie wysłanych wersji ofert handlowych do klienta z możliwością ich ponownego przeglądania, historia wersji
  • Opcje szybkiego tłumaczenia pozycji w ofercie na różne języki
  • Zerknij jak wygląda kalkulacja sprawy
  • Funkcja duplikuj zawartości całej sprawy lub wybranego wariantu oraz kopiowanie pozycji pomiędzy wariantami
  • Szybkie i łatwe podsumowanie opłacalności ofert handlowych

Lista i karty spraw handlowych

  • Zarządzanie okazjami sprzedażowymi wraz z mechanizmami ich etykietowania w programie crm
  • Zarządzanie listą spraw handlowych (wygrane, przegrane, zawieszone) przy wykorzystaniu filtrów
  • Bezpośredni dostęp do szczegółów sprawy z poziomu listy, bez otwierania karty sprzedaży
  • Karty sprawa wraz z pełną historią, działaniami oraz automatycznie podpinającymi się wiadomościami e-mail
  • Zestawienie danych o sprawach w formie grupowania wraz z podsumowaniem wg różnych kryteriów w systemie crm
  • Tworzenie własnych widoków listy spraw (prywatne i publiczne) np. z kim, kiedy, powód wygrania
  • Łatwa cena wpływ konkurencji na sprawy sprzedażowe (z kim przegrałem i dlaczego) w programie crm
  • Różne grupowanie np.: po terminach ostatniego kontaktu lub e-mail, terminu podjęcia decyzji, wieku sprawy
  • Zobacz i poznaj elementy listy i karty sprawy

Cenniki i katalogi produktów

  • Importowanie cenników (produktów i usług) z formatu CSV wraz z automatycznym mapowaniem kolumn do programu crm
  • Weryfikowanie duplikatów produktów podczas ich importu lub ręcznego tworzenia pojedynczych produktów wraz generowaniem brakujących kodów
  • Lista produktów wraz z przydatnymi mechanizmami grupowania, etykietowania oraz filtrowania (prostego i złożonego) produktów
  • Mechanizm wyszukiwania produktów i usług po dowolnych polach w systemie crm
  • Karta produktu w której znajdują się przydatne informacje o produkcie (nazwa, opisy, linki do zdjęć, filmów, załączniki w różnym formacie itd.) oraz inne pola i zakładki opisujące szczegółowo produkt, usługę
  • Informacje o cenie zakupu, sprzedaży, katalogowej w różnych walutach
  • Określanie ceny promocyjnej wraz z terminem jej obowiązywania
  • Przypisywanie cen specjalnych produktu dla wybranych klientów i partnerów
  • Tworzeni własnych, ogólnych poziomy rabatów (np.: gold, silver, bronze) wraz z przypisywaniem ich do wybranych firm
  • Automatyczna analiza cen (rabaty, cena specjalna, cena promocyjna) podczas tworzenia kalkulacji oferty handlowej dla wybranego klienta
  • Mechanizm przeliczanie cen dla wybranych produktów i usług w crm
  • Mechanizm masowej zmiany wartości dla wybranych pól opisujących produkt
  • Analiza ad hoc dotycząca produktu kto i ile zakupił danego produktu i usługi
  • Automatyczne wyliczanie niezbędnych informacji dot. marży, narzutu, zysku dla produktów
  • Przypisywanie różnych zmieników dla danego produktu
  • Wprowadzanie i opisywanie informacji o konkurencyjnych produktach
  • Eksportowanie cenników produktów i usług dla partnerów
  • Wyznaczanie menadżera produktów
  • Archiwum produktów oraz przenoszenie do kosza wraz z trwałym usuwaniem
  • Poznaj elementy listy produktów i karty produktu