Możesz uzyskać 10 korzyści?
1. Dużą oszczędność czasu. Zespół 10 osób zyskuje około 400 h w miesiącu.
2. Połączenie w jednym systemie pracę osób z marketingu, sprzedaży i serwisu dla lepszej obsługi klienta.
3. Jedną bazę klientów z segmentacją. Łatwe wprowadzanie danych klientów z GUS.
4. Ułatwioną codzienną organizację pracy w zespole, kalendarz grupowy, alarmy i szybki wgląd do historii.
5. Szybkie przygotowywanie i wysyłkę ofert handlowych z ich monitoringiem.
6. Dwukierunkową integracja z dowolnym programem pocztowym.
7. Kampanie marketingowe bez limitów wysyłek i odbiorców.
8. Organizację działań po-sprzedażowych (realizacje i serwis).
9. Zarządzanie zamówieniami od klientów i do dostawców. Wstawianie różnych typów faktur.
10. Wsparcie e-mail i tel oraz bezpłatne e-porady przy wdrożeniu.