Wygodna praca na zakładkach danych w crm jest podobna i znana ze współczesnych przeglądarek. Otwieramy w Optima Sales te karty na których pracujemy.
Optima Sales zapamiętuje układ pracy w formie zakładek. Tak jak w przeglądarkach, tak i w aplikacji Optima Sales CRM są one jedną z najczęściej wykorzystywanych i użytecznych funkcji.
Okazuje się, że podczas pracy z małą czy dużą liczbą klientów czy prowadzonych spraw handlowych nie jest wygodne co chwile otwieranie i zamykanie kart klientów lub sprawy itd. Lepsze i wygodniejsze jest ich otworzenie i zapamiętanie. To tak jakbyśmy musieli za każdym razem na nowo wpisywać adres strony www w przeglądarce, a tak otwieramy kolejną zakładkę i już. Podobnie jest w Optima Sale CRM.
Nawigacja po otworzonych kartach również jest wygodna. To oznacza, że dowolnie możemy po pomiędzy nimi przechodzić, ale oczywiście bez potrzeby ich zamykania. Co więcej, otwarte zakładki są zapamiętywane po wyjściu z programu. By przy kolejnym logowaniu, do programu crm, uzyskać do niego dostęp. Od razu widzimy ostatni stan pracy. Jest to wygodne i praktyczne w użyciu. To zauważają i doceniają nasi użytkownicy.
Rozwiązanie działa i jest przetestowane przez polskich użytkowników. A praca na zakładkach danych w crm jest wygodna i przyjemna. Zapisz się na demo…i się przekonaj.
A tutaj… pełna lista dostępnych funkcji w Optima Sales CRM