Badania z ankiet pokazują, że 41% handlowców uznaje, że wyszukiwanie kontaktów i danych klientów w bazach danych za najbardziej czasochłonne działanie wymagające usprawnienia. Dlatego „chwyciliśmy byka za rogi” i w Optima Sales CRM wprowadziliśmy proste wyszukiwanie z podpowiedziami, a dla „szczególarzy” szukanie w zakamarkach programu.
Teraz przy pomocy jednego pola, użytkownicy mogą szybko i dokładniej uruchomić wyszukiwanie kontaktów i danych klientów, tak jak u „wujka” Google, z tym że w swojej bazie crm jakim jest system Optima Sales. Rozwiązanie działa i zostało przetestowane przez polskich użytkowników. Jeżeli chciałbyś po-testować, to zapisz się na demo…?
Co dzięki temu uzyskujemy?
a) szybkie wyszukiwanie z tzw. podpowiedzią wyników na temat: osób, firm, spraw, produktów wraz z możliwością przejścia do ich kart
b) dokładne wyszukiwanie danych o klientach w różnych zakamarkach programu, czyli w treści e-maili, notatek, historii działań, opisów, załączników itp.
c) możliwość powrotu do ostatnich wyników wyszukiwania, które dostępne są w zakładce Wynik szukania, czyli bez ponownego procesu wyszukiwania
Wiemy również, że każdy biznes choć podobny, to jednak jest wyjątkowy Optima Sales to również elastyczny crm.
Czyli taki, w którym można zrealizować różne scenariusze biznesowe spotykane w obsłudze klienta w dziale handlowym.
Na drodze od pozyskania klienta, poprzez sprzedaż, a skończywszy na działaniach po-sprzedażowych mamy różne ścieżki. W Optima Sales możemy wprowadzić własne procesy sprzedażowe i serwisowe, zdefiniować własne słowniki, szablony ofert i e-mail zgodnie z nasza preferencją. Bez ponoszenia kosztów informatycznych na indywidualizację (customisation).
A tutaj… pełna lista dostępnych funkcji w Optima Sales CRM