Klienci CRM w Google Maps. A tak na prawdę sprawdź na mapie gdzie ich nie masz!
Lokalizacja klientów w Google Maps bezpośrednio z OptimaSales CRM pozwala zobaczenia położenia kontaktów (klientów, parterów, dostawców) w serwisie Google Maps. W programie OptimaSales została zaimplementowana wygodna i praktyczna opcja pokazywania położenia kontaktów bezpośrednio w serwisie Google Maps.
Dzięki tej funkcjonalności otrzymujemy wizualizację położenia naszych klientów na mapie. A więc szybko możemy się zorientować w jakich regionach ilu i gdzie ich nie posiadamy. Po czym możemy skierować swoje siły handlowe w miejsca, które mają większy potencjał lub pogłębić istniejący. Przydatność tej tej opcji ma duży potencjał pod kątem strategicznych działań marketingowo-handlowych.
Możemy to wykonać w kliku krokach z poziomu OptimaSales CRM:
1. Filtrujemy naszą listę kontaktów wykorzystując do tego wielopoziomowe filtrowanie i grupowanie,
2. Następnie eksportujemy plik danych i importujemy go do Google Maps,
3. W wyniku tej operacji otrzymujemy zaznaczone lokalizacje naszych klientów w Google Maps, a do tego możliwość wykorzystania wielu opcji (kolory, znaczniki itd.) aby dostosować całość do naszych potrzeb.
Ciekawą opcją jest również to, że nasze mapy w Google Maps mogą posiadać wiele warstw danych, dzięki czemu możemy nakładać różne dane aby uzyskać ciekawe wizualne kombinacje danych o naszych klientach. Dodatkowo tak przygotowaną mapę możemy współdzielić z innymi użytkownikami. Lokalizacja klientów Google Maps jest widoczna dla wszystkich zainteresowanych.
Jeżeli chciałbyś mieć u siebie takie narzędzie, które pozwala na sięgnięcie po więcej i łatwiej, razem jako zespół, to w OptimaSales CRM można znaleźć do tego przydatne funkcje, które pozwalają na wizualizację działań marketingowo-sprzedażowych. Bez żadnych zobowiązań możesz to sam przetestować i zdecydować co dalej. Darmowe demo bez zobowiązań znajdziemy tutaj…
A może chciałbyś również zobaczyć pełną listę funkcji to znajduje się tutaj: pakiet dostępnych funkcji w OptimaSales CRM
Staramy się aby nie przeładowywać programu funkcjami. Jest w nim tyle funkcji i ile potrzeba, nie więcej. Wysoka użyteczność naszego crm w przyjaznej oprawie i cenie jest doceniana przez wielu ludzi.
Mamy także świadomość, że przy podejmowaniu każdej decyzji istnieje kilka opcji, które warto sprawdzić przed jej podjęciem. W związku z tym, przygotowaliśmy parametry naszego rozwiązania by łatwiej można go porównywać z innymi rozwiązaniami z różnych rankingów. Tutaj umieściliśmy pomocne zestawienie, które pomaga w porównaniu systemów crm
Jeżeli zastanawiasz się, czy nasze narzędzie działa, to oświadczamy, że nasz prosty, wystarczająco funkcjonalny crm działa i został przetestowany przez wielu polskich użytkowników. Ich opinie znajdziesz tutaj. Jeżeli nadal masz ochotę, to zapisz się na demo crm… i sam się przekonaj.