Po przejściu na listę spraw mamy możliwość łatwego i szybkiego sprawdzenia z kim ostatnio e-mailowaliśmy w jakiej sprawie handlowej.
Uwaga: aby ta funkcja działała, najpierw musi być skonfigurowane konto IMAP i SMTP na koncie użytkownika w OptimaSales oraz wysyłane e-maile powinny zawierać w temacie lub jego treści #numer sprawy handlowej aby były automatycznie łączone z daną sprawą.
A więc, jeżeli posiadaliśmy odpowiednio to skonfigurowane i wysyłaliśmy e-mail z numerem sprawy w temacie lub treści e-mail, to program automatycznie podpinał nasze wiadomości pod konkretną sprawę handlową.
Dzięki temu teraz łatwo i szybko możemy sprawdzić z jakimi sprawami prowadziliśmy korespondencję e-mail i w jakim czasie, a z jakimi nie. Innymi słowy łatwo możemy sprawdzić jaka jest nasza aktywność e-mail w konkretnych sprawach handlowych pod kątem wysyłanych i odbieranych e-mail.
Aby szybko dotrzeć do tych informacji należy użyć funkcji, która jest umieszczona na liście spraw. Pod ikoną Opcje grupowania, jako opcja Termin ostatniego e-mail
Uwaga: Dostęp do treści tylko dla zalogowanych użytkowników w programie OptimaSales. Zaloguj się i odśwież tę stronę. Więcej o tym tutaj...