Wiadomości wychodzące z systemu Optima Sales CRM przy pomocy modułu Kampanii marketingowych dobrze aby zawierały odpowiednie linki (znaczniki), które pozwolą nam uzyskiwać konkretne informacje na temat naszej kampanii e-mailingowej.
Przy tej okazji informujemy, że po wprowadzeniu przepisów wynikających z Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO) dodanie tzw. link wypisania się (rezygnacji) nie jest już tylko dobrą praktyką ale stało się to już wymogiem. Każda wiadomość e-mail powinna zawierać taki link, który ma pozwolić na wypisanie się odbiorcy z konkretnej kampanii.
Poniżej prezentujemy przygotowanie szablonu e-mail pod kątem dodania odpowiednich znaczników dzięki, którym:
– odbiorca będzie mógł wypisać się z naszej konkretnej kampanii marketingowej,
– będziemy mogli śledzić wskaźnik otwarcia wiadomości e-mail przez naszych odbiorców,
– będziemy mogli śledzić również wskaźnik kliknięć w dany link w treści wiadomości e-mail
Aby przygotować szablon e-mail z podstawowymi znacznikami w Optima Sales należy: