Kampania profilowana może być sekwencyjna, wieloprofilowa oraz interwałowa. Zobacz również jakie inne rodzaje kampanii są dostępne i przykłady ich zastosowań.
Aby uruchomić kampanie profilowaną (domyślnie sekwencyjną) należy wykonać poniższe kroki (wersja dostępna jako diagram):
Uwaga: pomiń ten punkt jeżeli masz już utworzone i skonfigurowane konto SMTP w ustawieniach. Wystarczy je wskazać dla danej kampanii, poniżej pkt. 4.4.
1. W Ustawieniach/Dane konta/Konfig. poczty SMTP należy utworzyć konto wysyłki e-mail SMTP wraz z jego wszystkimi wymaganymi parametrami. Należy zwrócić uwagę aby został wybrany typ konta: wysyłka. Po utworzeniu, rekomendujemy dokonać próbnej wysyłki e-maila z tego konta aby potwierdzić poprawność jego ustawień.
Uwaga: Dostęp do treści tylko dla zalogowanych użytkowników w programie OptimaSales. Zaloguj się i odśwież tę stronę. Więcej o tym tutaj...