Spersonalizowana, standardowa kampania może być jednorazowa (z jednym etapem) lub wieloetapowa. Zobacz również jakie inne rodzaje kampanii są dostępne i przykłady ich zastosowań.
Przed przejściem do ustawień kampania należy sprawdzić czy posiadasz włączony ten moduł. Tutaj dok – Jak sprawdź czy masz dostęp do modułu Kampanii i co zrobić aby z niego korzystać?
Aby uruchomić kampanie standardową należy wykonać poniższe kroki (oraz wersja dostępna jako diagram)
Uwaga: pomiń punkt 1. jeżeli masz już utworzone i skonfigurowane konto SMTP w ustawieniach. Wystarczy je wskazać dla danej kampanii, poniżej pkt. 4.4, a następnie przejdź do pkt. 2.
1. W Ustawieniach/Dane konta/Konfig. poczty SMTP należy utworzyć konto wysyłki e-mail SMTP wraz z jego wszystkimi wymaganymi parametrami. Należy zwrócić uwagę aby został wybrany typ konta: wysyłka.