• Start
  • Blog
    • Nowości i aktualności
    • Co to jest CRM?
    • Jaki CRM dla firmy?
  • Nasz CRM
    • Dla kogo jest CRM?
    • Opinie użytkowników
    • Dlaczego system CRM?
    • Poznaj nasz CRM
      • Prosty CRM
      • Elastyczny CRM
      • Wdrożenia CRM – przykłady
      • Zakres funkcjonalności
        • Leady i kontakty handlowe
        • Kalendarz, działania i historia
        • Sprawy, oferty handlowe, cenniki
        • Integracja z programami e-mail i współpraca z innymi programami
        • Marketing, e-mail kampanie
        • Serwis i realizacje po-sprzedażowe
        • Zamówienia od klientów i do dostawców
        • Pulpity, prognozy, analizy, zestawienia
        • Filtrowanie, grupowanie i dostęp do danych
        • Własne procesy handlowe i serwisowe
        • Dostosowanie i adaptacja do biznesu
        • Bezpieczeństwo, szybkość działania
        • Pomoc, baza wiedzy, wdrożenie oraz opłacalność
      • Uzupełnienie – Ranking CRM
      • Tradycyjny vs nowy model usługi crm
  • Oferta
    • Cena CRM oprogramowanie
    • Kalkulator opłacalności wdrożenia CRM
    • Funkcje CRM
  • Darmowe Demo
  • Strefa Pomocy
    • Baza wiedzy
    • Kontakt
  • English

Jak skonfigurować dwuskładnikowe uwierzytelnienie (2FA) w OptimaSales CRM?

Strona główna » Baza wiedzy » Jak skonfigurować dwuskładnikowe uwierzytelnienie (2FA) w OptimaSales CRM?

Jaka jest korzyść z uwierzytelniania dwuskładnikowego (2FA)?


2FA, czyli uwierzytelnianie dwuskładnikowe zapewnia dodatkowy poziom bezpieczeństwa konta OptimaSales w razie utraty hasła lub podejrzenia przez inną osobę. Po jego skonfigurowaniu możesz logować się na swoje konto OptimaSales za pomocą:

  • loginu i hasła,
  • oraz kodu spisanego z aplikacji na telefonie

Zanim rozpoczniesz konfigurację uwierzytelniania dwuskładnikowego (2FA) potrzebujesz:

  1. Login i hasło do konta OptimaSales CRM aby się tam zalogować.

  2. Dodatkowo należy zainstalować na swoim telefonie jedną z dwóch darmowych aplikacji do generowania kodów lub inną.
    Najlepiej gdy to zrobisz z poziomu swojego telefonu. Poniżej polecamy te bardziej znane. Pobierzesz je z:

    Google Play

    Microsoft Authenticator
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.azure.authenticator

    Google Authenticator
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.apps.authenticator2&pli=1

    Apple Store

    Microsoft Authenticator
    https://apps.apple.com/pl/app/microsoft-authenticator/id983156458?l=pl

    Google Authenticator
    https://apps.apple.com/pl/app/google-authenticator/id388497605?l=pl

  3. Po pobraniu i zainstalowaniu aplikacji do generowania kodów na swoim telefonie jesteś gotowy(a) do przeprowadzenia pełnej konfiguracji Uwierzytelniania dwuskładnikowa na swoim koncie OptimaSales CRM.

Aby wykonać konfigurację uwierzytelniania dwuskładnikowego (2FA) należy:

  1. Jeżeli posiadasz zainstalowaną i działającą aplikację na swoim telefonie do generowania kodów (jeżeli nie to patrz akapit wyżej).

  2. Teraz zaloguj się do OptimaSales i przejdź do Ustawień, prawy górny róg



  3. Następnie na stronie Twoje konto/Ogólne, logowanie, opcje w zakładce Uwierzytelnianie dwuskładnikowe kliknij na przycisk Uwierzytelnianie dwuskładnikowe.



  4. Dalej postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie.

    4.1. Krok 1 – Informacje wprowadzające



    4.2. Krok 2 – Parowanie urządzenia z kontem OptimaSales poprzez przepisanie kodu i zatwierdzenie



    4.3. Krok 3 – Podsumowanie oraz pobranie zapasowych kodów do pliku txt po kliknięciu w przycisk Pobierz zapasowe kody. Plik z kodami zapisze się na Twoim dysku komputera pod nazwą: optimasales_recovery_codes.txt.


    Używanie kodów zapasowych

    Zestaw 16-cyfrowych kodów zapasowych możesz pobrać lub wydrukować i schować w bezpiecznym miejscu. Te kody będą przydatne, jeśli utracisz telefon.

    Uwaga: Nie udostępniaj nikomu swoich kodów zapasowych.

    Przykładowy pliki z zapasowymi kodami otworzony w notatniku, wygląda jak poniżej.



Dokumenty powiązane:
Jak działa 2FA (uwierzytelnianie dwuskładnikowe) w praktyce podczas logowania się do OptimaSales CRM?

Zespół OptimaSales
64
Baza wiedzy, Samouczek
SalesSoft (OptimaSales CRM) ułatwia życie ludziom z marketingu, sprzedaży i serwisu (realizacji). Obsługi zamówień i faktur oraz organizacji szkoleń.
Pracujemy:

od 9:00 do 17:00
od Poniedziałku do Piątku
(na e-mail odpowiadamy każdego dnia do 23:00)

Baza Wiedzy CRM 24/7
  • Polityka Prywatności
  • Prawa Autorskie
  • Wystaw nam opinię
  • Program partnerski
  • Napisz do nas
  • Darmowe CRM Demo
  • Cena CRM
  • Prosty CRM
  • Elastyczny CRM
  • Funkcjonalności CRM
  • Oprogramowanie CRM dla firmy
  • CRM dla przedstawicieli handlowych
  • CRM dla firmy usługowej
604 106 206    Szczecin, Polska
Copyright © 2023. SalesSoft (OptimaSales CRM). Wszystkie prawa zastrzeżone.