Planowanie zadania z e-maila w programie Optima Sales CRM odbywa się 3 prostych krokach. I to bez przepisywania!
Nie tylko możemy planować sobie zadania do wykonania ale możemy je również delegować na podstawie otrzymanej, zapisanej wiadomości e-mail. Dzięki temu takie działanie (zadanie) zobaczymy wraz z treścią e-maila i przypomnieniem w naszym lub grupowym kalendarzu, a także na liście działań.
Oto wspomniane trzy kroki:
1. Przechodzimy do karty naszego wybranego kontaktu w programie crm,
2. Następnie w zakładce E-mail, na liście, zaznaczamy nasz e-mail,
3. Wybieramy funkcję Zaplanuj działanie i w oknie działania określamy jego pozostałe parametry (datę i godzinę, temat, opis, alarm i kto ma je wykonać).
(Uwaga: Aha, działania w OptimaSales mogą przyjąć różne typy. Nie tylko telefon, spotkanie, zadanie itd, bo typy działań nie są zdefiniowane na sztywno. Każdy użytkownik może sam tworzyć własne typy działań w zależności od potrzeby np.: działanie typ: Dokonanie wyceny. Przegląd techniczny itp.). To daje dużą elastyczność w dostosowaniu programu do własnych potrzeb.
Po wybraniu powyższej funkcji pojawi się okno Zaplanuj działanie, w którym widać zakładkę Treść e-maila. Określamy w nim pozostałe parametry naszego planowanego działania.
Jeżeli opiekunem takiego działania będzie ktoś inny, niż my sami, oznacza to, że takie działanie komuś delegujemy do wykonania.
W efekcie (po kliknięcia na OK, czyli zatwierdzeniu) zadanie pojawi się albo w naszym kalendarzu działań albo kalendarzu innego członka naszego zespołu.
Czy omówione zagadnienie planowanie zadania z e-maila może i Tobie ułatwi życie. Bo może już się z nim codziennie mierzysz i chciałbyś je usprawnić?
Nasz prosty crm dział i został przetestowany przez polskich użytkowników. Jeżeli masz ochotę, to zapisz się na demo i sam się przekonaj.
Zerknij tutaj… na pełną listę dostępnych funkcji w Optima Sales CRM.