Czy zakup i wdrożenie CRM będzie opłacalne dla Twojej firmy?
Odpowiedź na to pytanie jest z pozoru bardzo prosta: należy porównać koszty inwestycji w CRM z korzyściami jakie dzięki niemu możemy osiągnąć.
W praktyce jest to jednak niezmiernie trudne, bowiem wielu korzyści nie da się przeliczyć na pieniądze.
Jednak na następnych stronach spróbujemy to wspólnie zrobić. Przeanalizujemy jakie mogą być koszty i zyski z wdrożenia CRM dla małej lub średniej wielkości firmy.
Prosimy o podanie swoich danych do kontaktu
Na podane dane, zostanie przesłany e-mail z raportem analizy opłacalności.
Analiza dostarczy odpowiedzi na poniższe pytania:
-
Czy warto wdrożyć program CRM?
-
Ile godzin czasu zaoszczędzimy z systemem CRM?
-
Ile tracimy bez systemu CRM?
Poufność danych
Adres e-mail oraz pozostałe dane są potrzebne do przesłania raportu z analizy. Nie będą one nigdy używane do innych celów niż sprawy dotyczące OptimaSales CRM, ani przekazywane osobom trzecim.
W każdej chwili możesz się wypisać z naszej bazy.
Informacje na temat użytkowników
Należy wprowadzić liczbę użytkowników wg obszaru i średnią stawkę godzinową.
* te pola są wymagane oraz muszą być większe od zera
Opis
Przykład. Załóżmy, że system CRM będzie użytkowany w małej firmie (10 użytkowników - 6 to osoby odpowiedzialne za sprzedaż, 2 za marketing + 1 serwisant oraz menadżer). Klientami firmy są przedsiębiorstwa i osoby prywatne. Osoby z tej firma kontaktują się z nimi bezpośrednio (telefon, e-mail, spotkania, kampanie).
Uwaga: Wprowadzone dane po lewej są danymi domyślnymi, z powyższego przykładu. Można je dowolnie modyfikować.
Zlecamy wprowadzić własne dane, które lepiej odwzorują Twoją rzeczywistość. A więc w polach po lewej, należy wpisać liczbę użytkowników korzystających z oprogramowania CRM. Podając liczbę użytkowników uwzględnijmy podziała na obszary w jakich pracują w Twojej firmie. Następnie wprowadzamy naszą średnią stawkę godzinową pracy lub przyjmujemy domyślnie wprowadzoną.
Kalkulacja czasu operacji
Tabela prezentuje różnice w czasie potrzebnym do wykonania najczęściej występujących w małych i średnich firmach operacji (działań) oraz ich średnią liczbę w ciągu miesiąca, a także wynikające z tego potencjalne oszczędności.
Przykładowe dane dla 10 użytkowników zostały opracowane na podstawie używania oprogramowania:
|
|
|
Podgląd liczenia