W programie Optima Sales CRM, za darmo, dostępne są profesjonalne, gotowe do użycia szablony ofert handlowych. Użytkownik może je od razu wykorzystać w swojej działalności handlowej. Obecnie dostępnych jest 12 nowych szablonów w różnej konfiguracji.
Dodatkowa korzyść jest taka, że nie ograniczamy użytkowników to tej liczby, bo każdy może w łatwy sposób utworzyć własne szablony bądź zmodyfikować obecne. Proponujemy zamianę kopiuj i wklej z MS Worda i MS Excela w kierunku na narzędzia, które ułatwia pracę. A także pozwala uniknąć wielu pomyłek związanych z kalkulowaniem oferty w oparciu o cenniki w wielu plikach lub na papierze.
Oferowane szablony ofert pozwalają na przesłanie gotowej, profesjonalnie wyglądającej oferty handlowej, również w różnych językach, wprost z Optima Sales do klienta. Oferty mogą być wysyłane w języku polskim lub angielskim bądź niemiecki, lub dowolnie innym języku. To my o tym decydujemy, użytkownicy systemu crm.
Program również wspiera firmy oferujące swoje produkty i usługi za granicą. Poprzez profesjonalny wygląd szablonów nasza komunikacja z odbiorcami nabiera lepszych barw. Wydaje się, że to ma dziś nie małe znaczenie. Jak Cię widzą tak Cię piszą :).
Szablony ofert mogą zawierać: logo, nazwę firmy użytkownika oraz klienta, nazwy i opisy produktów w tabeli lub poza nią, ceny i ich podsumowania netto, brutto, stawki vat, rabaty jednostkowe lub ogólne dla całości, wyliczanie oszczędności dla klienta itd. To wszystko co jest potrzebne i niezbędne do zaprezentowania profesjonalnej oferty z wieloma opcjami do wyboru.
Jedną z ważnych rzeczy jest to, że nasze szablony ofert handlowych pozwalają na wysyłanie ofert jedno lub wielowariantowych. Poznaj technikę trzech wariantów. Może u Ciebie się sprawdzi?
Rozwiązanie Optima Sales CRM działa i zostało przetestowane przez polskich, i nie tylko, użytkowników. Jeżeli chcesz, to możesz sam go po-testować. Zapisz się na demo…?
A tutaj… pełna lista dostępnych funkcji w Optima Sales CRM