Jak dodać link: wypisz się (rezygnacji), otwarć i śledzenia w wysyłanym szablonie e-maila?

Wiadomości wychodzące z systemu OptimaSales CRM przy pomocy modułu Kampanii marketingowych dobrze aby zawierały odpowiednie linki (znaczniki), które pozwolą nam uzyskiwać konkretne informacje na temat naszej kampanii e-mailingowej.

Przy tej okazji informujemy, że po wprowadzeniu przepisów wynikających z Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO) dodanie tzw. link wypisania się (rezygnacji) nie jest już tylko dobrą praktyką ale stało się to już wymogiem. Każda wiadomość e-mail powinna zawierać taki link, który ma pozwolić na wypisanie się odbiorcy z konkretnej kampanii.

Poniżej prezentujemy przygotowanie szablonu e-mail pod kątem dodania odpowiednich znaczników dzięki, którym:

– odbiorca będzie mógł wypisać się z naszej konkretnej kampanii marketingowej,
– będziemy mogli śledzić wskaźnik otwarcia wiadomości e-mail przez naszych odbiorców,
– będziemy mogli śledzić również wskaźnik kliknięć w dany link w treści wiadomości e-mail

Aby przygotować szablon e-mail z podstawowymi znacznikami w OptimaSales należy:

Uwaga: Dostęp do treści tylko dla zalogowanych użytkowników w programie OptimaSales. Zaloguj się i odśwież tę stronę. Więcej o tym tutaj...