Poznaj powody, dla których nie można utworzyć nowej sprawy

Aby móc skutecznie utworzyć nową sprawę należy sprawdzić czy wszystkie ustawienia i uprawnienia zostały wprowadzone dla danego użytkownika. Gdyż może okazać się, że dany użytkownik nie będzie mógł kliknąć na przycisk “+” na liście spraw z powodu jego nieaktywności albo w oknie w oknie nowej sprawy nie będzie mógł wybrać wybrać wartości w polu proce, tym samym nie utworzy sprawy. W związku z tym poniżej przedstawiamy miejsca, które należy sprawdzić aby móc to wykonać.

1. Brak odpowiednich uprawnień przypisanych do danego użytkownika.
Wówczas należy przejść do Ustawień do sekcji Uprawnień w programie i sprawdzić jakie uprawnienia dla wybranego użytkownika zostały włączane.

Uwaga: Dostęp do treści tylko dla zalogowanych użytkowników w programie OptimaSales. Zaloguj się i odśwież tę stronę. Więcej o tym tutaj...