Wykorzystaj dodatkowe pola w crm do własnych indywidualnych potrzeb. Jeżeli potrzebujesz indywidualnych, dodatkowych pól, w których chcesz zbierać nietypowe, szersze informacje o klientach, to w Optima Sales masz je pod ręką wraz z wyszukiwaniem, filtrowaniem i nie tylko.
Czasami mamy potrzebę zbierać rozszerzone informacje dotyczące kontaktów handlowych, sprawy, produktu. Gdyż podstawowe pola nie w pełni spełniają nasze preferencje. W tym celu w zostały stworzone dodatkowe pola w Optima Sales CRM.
Pola dodatkowe znajdują się w zakładce szczegóły w każdej z kartotek. Są dostępne pod ręką, więc możemy wprowadzać do nich nasze dodatkowe informacje, pozyskane podczas kontaktów handlowych. Ale przed tym możemy również zmieniać ich nazwy, na takie aby lepiej pasowały to do naszych potrzeb.
Po wypełnieniu dodatkowych pól informacjami. W Optima Sales CRM znajdują się mechanizmy do ich sortowania, filtrowania i wyszukiwania. Dzięki temu szybko i łatwo odszukamy kontakty handlowe po tych właśnie nietypowych danych.
Informacje zawarte w tych polach możemy również wykorzystać w naszych szablonach wiadomości e-mail, czyli ich personalizowanie, co oznacza, że podczas wysłania, automatyczne wypełnianie treści, zgodne z zawartością tych pól, odpowiednio dla każdego klienta.
Innymi słowy, customizacja i dopasowanie programu crm do indywidualnych potrzeb mamy w zasięgu ręki bez potrzeby znajomości języków programowania. A wszystko po to, abyśmy mogli precyzyjniej kontaktować się z naszymi klientami zgodnie z ich preferencjami. A czy dziś na swojej bazie danych możesz tak działać?
Przykładowe pola dodatkowe w karcie osoby
Przykładowe pola dodatkowe w karcie firmy
Rozwiązanie działa i zostało przetestowane przez polskich użytkowników, jeżeli chcesz, to możesz spróbować. Zapisz się na demo…?
Zerknij tutaj… na pełną listę dostępnych funkcji w OptimaSales CRM