Optima Sales CRM na YouTube odkrywa w 120 sekund w jakim zakresie może wpierać zarządzanie bazą klientów w firmach.
Szacuje się, że aż 73% informacji o klientach w bazach danych w firmach to dane nieuporządkowane. Bez odpowiednich narzędzi odnajdywanie i dostęp do nich wydaje się praktycznie niemożliwy. Dopiero zgromadzenie i uporządkowanie całej wiedzy o klientach w jednym miejscu przekłada się na wymierne korzyści biznesowe, pozwalając nie tylko zarządzać informacją, ale i wykorzystywać ją do podejmowania skutecznych decyzji biznesowych.
Jeżeli masz około 2 minut, to zapraszamy obecnych użytkowników oraz i potencjalnych na Optima Sales CRM na YouTube.
Nie wiemy czy któryś z poruszonych na nagraniu obszarów również i Ciebie dotyczy? Natomiast sam się możesz o tym przekonać.
Kliknij tutaj jeżeli chcesz obejrzeć nagranie…
Nasza aplikacja crm działa i zostało przetestowana przez polskich, i nie tylko, użytkowników. Jeżeli masz ochotę to zapisz się na demo… i sam się przekonaj.
Każdy biznes choć podobny, to jednak wyjątkowy
Elastyczny crm to taki, w który może zrealizować różne scenariusze biznesowe w obsłudze klienta spotykane w dziale handlowym. Na drodze od pozyskania klienta, poprzez sprzedaż, a skończywszy na działaniach po-sprzedażowych mamy różne ścieżki.
W OptimaSales możemy wprowadzić własne procesy sprzedażowe i serwisowe, zdefiniować własne słowniki, szablony ofert i e-mail zgodnie z nasza preferencją. Bez ponoszenia kosztów informatycznych na indywidualizację (customisation).
Zerknij tutaj… na pełną listę dostępnych funkcji w Optima Sales CRM