Jedną z najbardziej pożądanych przez handlowców i menadżerów sprzedaży jest raportowanie w crm. Do tego właśnie służy pulpit (dashboard). Chodzi w nim o takie raportowanie, które nie zabiera zbyt wiele czasu. A jednocześnie przy jego pomocy uzyskują realny obraz 360 stopni pracy z klientami dla wybranego opiekuna i zespołu.
A wszystko po to, by trafnie ocenić skuteczność działań handlowych podczas prowadzonych procesów sprzedażowych. Analizy, zestawienia generują się z automatu, na podstawie danych zebranych w OptimaSales CRM.
Dlatego raportowanie w crm, wnioskowanie i prognozowanie przy pomocy pulpitów jest łatwiejsza?
Pulpit (Dashboard) to moduł czy to dla menadżer czy opiekun który na bieżąco pokazuje czy coś działa, czy jednak są potrzebne zmiany w działaniach sprzedażowych. A na podstawie kluczowych wskaźników (wskaźnikowi konwersji leadów, skuteczności handlowej, długości cyklu sprzedaży, średniej wartości wygranej sprawy, utraty klientów) otrzymujemy komplet informacji na temat jak działa nasz maszyna sprzedażowa w wybranym obszarze.
Dziś możemy korzystać z technologii dzięki, której twarde dane możemy wymieszać z intuicją sprzedażową aby zbudować swoją przewagę handlową. Wyniki raportów, analiz on-line w crm przedstawiane są w postaci kombinacji tekstu i grafiki, z naciskiem na grafikę. A wszystko po to, aby na bieżąco wiedzieć czy coś działa czy robimy korekty lub rezygnujemy. Bo tylko wtedy gdy mierzymy możemy coś poprawiać, optymalizować czy korygować. Inaczej jest to „wróżenie z fusów”.
Raportowanie w crm pozwala:
- zorientować się czy zrealizujemy plan sprzedaży na podstawie kluczowych wskaźników handlowych w wybranym okresie?
- dowiedzieć się ile powinno być lub brakuje potencjalnych klientów (leadów) oraz ile spraw handlowych musimy pozyskać aby działała nasza maszyna sprzedaży?
- uzyskać natychmiastową pomoc w kontekście prognozowania ilości i wartości całego lejka sprzedaży aby zrealizować wyznaczony plan,
- wychwycić te etapy procesu sprzedaży, które w największym stopniu przyczyniają się do rezygnacji klientów?
- wykorzystać kształt dynamicznie zmieniający się lejka sprzedaży do wczesnego wykrywania „chorób lejka” na które mamy szansę zareagować z wyprzedzeniem
- mając dostęp do rzeczywistych danych możemy szybko się zorientować czy plany sprzedażowe poszczególnych osób w dziale handlowym nie są zagrożone?
- poznać kluczowe wskaźniki konwersji, skuteczności handlowej danej osoby w dziale handlowym na tle średniej zespołu, i podjąć odpowiednie dalsze działania,
- uzyskać 360 wgląd we współpracę działu marketingu i sprzedaży.
Czy omówione zagadnienia leżą w Twoim zainteresowaniu? Jeżeli tak, to daj nam znać, gdyż sam możesz skorzystać z modułu raportowania w crm przy pomocy pulpitów aby samemu przekonać się o czy to ma dla Ciebie sens.
Poza tym w programie jest funkcji tyle i ile potrzeba, nie więcej aby sprawnie zarządzać klientami.
Ludzie z działów: marketingu, handlowy i serwisowy mogą w łatwy sposób połączyć swoje siły w kierunku obsługi klientów. Wysoka użyteczność naszego rozwiązania w przyjaznej oprawie i cenie jest doceniana przez wielu ludzi. Tu pakiet funkcji dostępnych w OptimaSales CRM
Dodatkowo, świadomi jesteśmy, że zawsze istnieje kilka opcji, które warto sprawdzić przed podjęciem decyzji.
W związku z tym przygotowaliśmy parametry naszego CRM wobec innych różnych rankingów, by łatwiej było porównywać z OptimaSales CRM z innymi. Tutaj znajdziemy takie pomocne zestawienie, które pomoże w porównaniu systemów crm
Jeżeli zastanawiasz się czy nasze narzędzie działa, to oświadczamy, że nasz prosty, elastyczny crm wystarczająco funkcjonalny dla wielu firm działa i został przetestowany przez polskich użytkowników. Jeżeli masz ochotę, to zapisz się na demo by samemu się przekonać.