Moduł kampanii marketingowych w Optima Sales CRM pozwala w skuteczny i efektywny sposób przeprowadzić prostą lub wieloetapową oraz spersonalizowaną komunikację z klientem w odpowiednich interwałach czasowych do wyselekcjonowanych odbiorców.
Bez żadnych limitów, z różnych kont, równoległe kampanie. Bez importów i eksportów pomiędzy bazami danych.
W tym module Użytkownik nie spotka się z ograniczeniami związanymi z liczbą odbiorców, liczbą cykli wysyłek oraz narzucaniu i weryfikowaniu kont pocztowych.
Jeżeli masz ten moduł, więc w nim rządź! Ten moduł pozwala efektywnie realizować pomysły sprzedażowe, reklamowe czy wizerunkowych.
Poniżej, w kilku słowach, poznaj korzyści płynące z modułu kampanii:
Moduł kampanii marketingowych pozwala w skuteczny i efektywny sposób przeprowadzić prostą lub wieloetapową oraz spersonalizowaną komunikację z klientem w odpowiednich interwałach czasowych do wyselekcjonowanych odbiorców. Bez żadnych limitów, z różnych kont, równoległe kampanie. Bez importów i eksportów pomiędzy bazami danych.
W tym module Użytkownik nie spotka się z ograniczeniami związanymi z liczbą odbiorców, liczbą cykli wysyłek oraz narzucaniu i weryfikowaniu kont pocztowych.
Jeżeli masz ten moduł, więc w nim rządź! Ten moduł pozwala efektywnie realizować pomysły sprzedażowe, reklamowe czy wizerunkowych.
Poniżej, w kilku słowach, poznaj korzyści płynące z modułu kampanii:
- wiele opcji do tworzenia grupy docelowej na podstawie prostego i wielopoziomowego filtrowania kontaktów wraz z grupowaniem, czyli precyzyjne targetowanie odbiorców (leadów, klientów),
- importowanie gotowych segmentów odbiorców wraz z mechanizmami de-duplikacji danych np. weryfikacja powtarzających się adresów e-mail,
- spersonalizowana komunikacja z klientami w oparciu o dopasowane szablony (własne lub wbudowane) czyli definiowanie różnych szablonów dla wybranych typów kampanii,
- planowanie, a następnie automatyczna realizacja wysyłek e-mail (np.: wysyłki jednorazowe, wieloetapowe lub profilowane sekwencyjne, interwałowe) aby dostarczyć newslettery, biuletyny, szkolenie oraz kursy edukacyjne, a także aby przesyłać sprofilowane informacji wybranym odbiorcom w celu utrzymania z nimi więzi,
- kompleksowy wgląd w historię interakcji z każdym klientem, czyli szybko można się zorientować kto brał w których kampaniach udział i co do niego zostało wysłane,
- na bieżąco śledzenie liczby wysłanych, oczekujących, otwartych i klikniętych oraz odbitych i błędnych wiadomości e-mail dzięki temu wiesz czy wysyłasz interesującą treść oraz czy twoja baza odbiorców jest w dobrej kondycji,
- szybki dostęp do najważniejszych wskaźników kampanii: przychody, koszty, ROI oraz wskaźnik wzrostu sprzedaży czyli ile wygranych spraw handlowych przyniosła kampanii w stosunku do kosztów,
- możliwość analizy wysyłek i wyciągania z nich wniosków w oparciu o najważniejsze wskaźniki tj. współczynnik otwarć maili (Open Rate), współczynnik kliknięć (Click Through Rate), współczynnik kliknięć do otwarć (Click to Open Rate), które określają skuteczność mailingów i newsletterów oraz informują, czy obrany kierunek strategii jest tym właściwym,
- informacja jakie produkty i usługi oraz w jakich cenach proponowaliśmy w ramach danej kampanii wraz z jej kodem do identyfikacji,
- monitoring budżetu kampanii, czyli jego procent realizacji,
- duplikacja starej kampanii, aby stworzyć i uruchomić nową bardziej skuteczną, w oparciu o nowe pomysły sprzedażowe do tych samych lub kolejnych wytypowanych odbiorców,
- planowanie działań oraz zapis historii czynności w trakcie przygotowywania i wykonywania kampanii,
- zgoda użytkownika wg. RODO oraz szablony zapisz się i wypisz się z kampanii,