W programie OptimaSales klasy CRM teraz możemy włączyć moduł Zamówień i Faktur. To sprawia, że nie musimy szukać dodatkowego programu do obsługi zamówień i faktur.
Moduł zamówień i faktur w crm wzbogaca podstawową funkcjonalność OpimaSales, a to korzystnie wpływa na pracę osób obsługujących klienta. Nie muszą przepisywać danych, ani ich kopiować pomiędzy programami.
Wyobraźmy sobie taki przykładowy, prosty przepływ pracy zamówień i faktur w crm.
1. Tworzymy ofertę handlową w oparciu o własne wprowadzone cenniki i katalogi produktów w OptimaSales CRM.
2. Stworzona oferta, jedno lub wielo-wariantowa z dość sporą ilością pozycji wraz z opisami i obrazkami wysyłamy do klienta. Cała operacja jest wykonywana bezpośrednio z crm wraz z automatycznym zapisem w karcie klienta i danej sprawy handlowej.
3. Klient po otrzymaniu i zapoznaniu się z naszą ofertą. O czym wiemy, bo system OptimaSales CRM nas o takich rzeczach informuje. Tak więc wiemy kiedy i ile razy klient przeglądał ofertę, którą w końcu zaakceptował.
4. Po czym naszą wygraną sprawę handlową, bez przepisywania jej treści, w łatwy sposób możemy zamienić na Zamówienie od klienta (ZOK) lub możemy utworzyć Fakturę proformę.
5. Gdy mamy już ZOK, to na jego podstawie możemy utworzyć Zamówienie do dostawcy (ZDD). Automatycznie powstanie jedno lub wiele takich ZDD z własną numeracją, w zależności ilu dostawców naszych produktów i usług znajdowało się na Zamówieniu od klienta (ZOK).
6. Następnie z ZOK możemy utworzyć Fakturę proformę, Fakturę zaliczkową lub Fakturę VAT i wysłać ją od razu do klienta lub później jako zbiorczą, spersonalizowaną wysyłkę z załącznikiem do wszystkich klientów.
7. Dalej można tworzyć faktury korekty i duplikaty oraz wydatki związane z zamówieniami do dostawców.
8. Wszystkie dokumenty można wysyłać pojedynczo lub masowo w sposób spersonalizowany.
Co znacznie przyspiesza i ułatwia pracę.
Z powyższego przykładu widać, że OptimaSales CRM efektywnie wspomaga obsługę zamówień i faktur.
Dodatkowo pozwala nimi łatwo zarządzać po przez różne możliwości filtrowania, grupowania oraz tworzenia własnych zestawień (widoków danych) aby monitować realizację zamówień oraz płatności od klientów i płatności do dostawców.
Obecni użytkownicy modułu zamówienia i faktury w crm uzyskują pełną informację o kliencie w jednym programie, bez jej rozpraszania pomiędzy inne.
Jedna baza klientów, jeden pełny 360 stopni widok danych. Więcej o module zamówienia i faktury znajduje się pod tym adresem.
Jeżeli nie potrzebujesz już więcej o tym czytać. Zależy Ci na wypróbowaniu tego w praktyce, to daj nam znać. Udostępniamy darmowe testy demo. Zapisz się by sprawdzić czy u ciebie się to sprawdzi.
OptimaSales CRM nie tylko posiada moduł zamówienia i faktury. Nasze rozwiązanie pozwala zarządzać działaniami przed-sprzedażowymi (marketing), w trakcie sprzedaży, oraz tymi ważnymi dla klienta, po-sprzedaży (realizacje, serwis technicznych, zamówienia i faktury).
Firmy są różne, ale procesy mają podobne. OptimaSales CRM dzięki swojej elastyczności stara jest wspierać. Tutaj można zobaczyć dla kogo jest nasze rozwiązanie.