Od zawsze wiemy, że klienci oczekują, szczególnie po dokonanej sprzedaży, wysokiej jakości obsługi po-sprzedażowej. A więc crm dla serwisu, realizacji ma rację bytu. Gdyż po przekazaniu sprawy do realizacji. Zaczyna się obsługa związana czy to z realizacją wysyłki, wsparciem technicznym, montażem, instalacją lub naprawą gwarancyjną czy to pogwarancyjną. Jak również dokonaniem przeglądów istniejących maszyn czy systemów. W związku z tym, nie warto zawieść oczekiwań swoich klientów dla których to jest początek poznawania naszej firmy. A dodatkowo wiemy, że obecnie rynek jest wysoce konkurencyjny, a klienci są bardzo wyczuleni na nasze działania tuż po dokonanej sprzedaży.
Mają na uwadze powyższe, przy pomocy Optima Sales CRM i jej modułu Serwis możemy ulepszać nasz poziom obsługi po-sprzedażowej (serwis, realizacja, naprawa, montaż, wsparcie techniczne) poprzez skracanie czasu reakcji oraz oferując klientom niezawodność i solidność spełniamy ich oczekiwania. Tak obsłużeni klienci poczują się usatysfakcjonowani i pozostaną lojalni wobec Twojej firmy. W wyniku uzyskujemy polecania i dokonywanie ponownych zakupów. W realizacji tego celu pomaga właśnie moduł Serwis w OptimaSales firmom z sektora MŚP oferować profesjonalną obsługę w zakresie komunikacji, przyjmowania, monitoringu oraz rozliczeń prac serwisowych na najwyższym możliwym poziomie.
Osoby zajmujące się Serwisem mają dostęp do funkcji i opcji, które ułatwiają pracę. Crm dla serwisu realizacji jest potrzebny by zwiększać produktywności operacji serwisowych mniejszym nakładem sił przy jednoczesnym podnoszeniu poziomu konkurencyjności. Dodatkowo dbając również o profesjonalnie wyglądający kontakt w oczach klienta w zakresie elektronicznej wymiany informacji.
Oto jakie korzyści może uzyskać działa obsługi po-sprzedażowej (serwis, realizacje, wsparcie techniczne) korzystają z moduł Serwis w Optima Sales:
- zarządzanie listą i kartą produktów i systemów technicznych wraz z mechanizmami grupowania i wielopoziomowego filtrowania
- zarządzanie listą zgłoszeń, realizacji wraz z mechanizmami grupowania i wielopoziomowego filtrowania
- możliwość rejestracji różnego rodzaju produktów i systemów wraz z pełną informacją w karcie klienta, dzięki czemu widzimy co i kiedy oraz za ile klient zakupił i posiada
- definiowanie i przypisywanie systemów (np. bezpieczeństwa, alarmowych, grzewczych, elektrycznych itp.) wraz z jego elementami i oddzielnych produktów do różnych lokalizacji (adresów obiektów) klienta wraz z czytelną prezentacją i grupowaniem
- rejestrowanie i zarządzane różnymi typami zgłoszeniami serwisowymi oraz ich realizacja według wcześnie zdefiniowanych, własnych procesu techniczno-realizacyjno-naprawczych
- pełna informacja o naprawach, przeglądach w karcie wybranego produktu serwisowego, czyli tzw. karta “choroby” produktu serwisowego
- zarządzanie oraz rozliczanie różnego typu umów serwisowych w oparciu o wykonane zlecenia i zgłoszenia serwisowe
- przyjmowanie i wydawanie dokumentów związanych z naprawą, instalacją, montażem produktów na gwarancji, bez gwarancji, do przeglądu
- rozliczanie prac serwisowych z klientem i przesyłanie pełnych informacji o kosztach usług serwisowych i części zamiennych, realizacji montażu i naprawy na podstawie wykonanych zgłoszeń przez własny dział techniczny lub zleceń na zewnątrz
- łatwe i szybkie wyszukiwanie i filtrowanie niezbędnych informacji o zgłoszeniach i produktach serwisowych
- tworzenie różnego atrybutów i cech potrzebnych dla serwisu i realizacji w oparciu o własne etykiety i wybrane pola
- automatyczne mechanizmy powiadamiania klienta na e-maila o postępie prac serwisowych na podstawie danego etapu
- możliwość monitorowania postępu prac przez klienta dotyczących jego zgłoszeń serwisowych
- planowanie różnego rodzaju działań związanych ze zgłoszeniami i produktami serwisowymi wraz a powiadomieniami na ekranie i na e-maila
- przypominanie o przeterminowanych zgłoszeniach na e-maila i na ekranie
- całościowy wgląd w historię interakcji z każdym klientem zgodnie z ustawionymi uprawnieniami użytkownika
- automatyczne przypisywanie korespondencji e-mail do poszczególnych zgłoszeń
- moduł serwisu dzięki gotowym zestawieniom pozwala na szybkie rozliczanie wg. stawek wszelkich prac osób z działu technicznego
- moduł ten zapewnia również sprawny przepływ pracy od osób z działu handlowego do działu realizacji po-sprzedażowej czy wsparcia niezależnie od ich lokalizacji
Jeżeli chciałbyś mieć u siebie takie narzędzie, które ułatwia prowadzenie i zarządzanie serwisem, to w Optima Sales CRM można znaleźć do tego przydatne funkcjonalności. Bez żadnych zobowiązań możesz to sam przetestować i zdecydować co dalej. Demo bez zobowiązań.
Poza tym, w programie jest funkcji tyle i ile potrzeba, nie więcej aby sprawnie zarządzać klientami. Ludzie z działów: marketingu, handlowy i serwisowy mogą w łatwy sposób połączyć swoje siły w kierunku obsługi klientów. Wysoka użyteczność naszego w przyjaznej oprawie i cenie jest doceniana przez wielu ludzi.
A tu pakiet funkcji dostępnych w Optima Sales
Dodatkowo, świadomi jesteśmy, że zawsze istnieje kilka opcji, które warto sprawdzić przed podjęciem decyzji. W związku z tym przygotowaliśmy parametry naszego CRM wobec innych różnych rankingów, by łatwiej było Ci to porównywać z Optima Sales.
Tutaj znajdziemy pomocne zestawienie, które pomoże w porównaniu systemów crm
Jeżeli zastanawiasz się, czy nasze narzędzie działa, to oświadczamy, że nasz prosty, wystarczająco funkcjonalny crm dla serwisu realizacji działa i został przetestowany przez wielu polskich użytkowników. Jeżeli masz ochotę, to zapisz się na demo i sam się przekonaj.