Pierwsze kroki
(informacje ułatwiające pracę w programie)
Kontakty
(leady, osoby, firmy, partnerzy, dostawcy, filtrowanie, grupowanie)
Kalendarz
(działania, zadania, historia, notatki, załączniki)
(integracja, konfiguracja poczty, wysyłki, szablony)
Sprawy
(oferty handlowe, kalkulacje, szablony ofert, wysłanie i monitorowanie)
Produkty handlowe
(import, cenniki, katalogi, analizy, zestawienia)
Marketing
(kampanie e-mail, masowe wysyłki, wskaźniki)
Serwis i realizacje
(zgłoszenia, maszyny i produkty serwisowe, zadania po-sprzedażowe)
Pulpit Menadżera
(prognozy, zestawienia, analizy, raporty, lejki)
Zamówienia i faktury
(zamówienia od klientów i do dostawców, różne typy faktur, wydatki)
Dostosowanie
(adaptacja, zmiany, customizacja programu do potrzeb użytkownika)
Samouczek
(różne przydatne informacje o funkcjach programu i nie tylko)
Okno logowania do OptimaSales CRM
1. Gdy otworzymy adres www instalacji naszej OptimaSales np. xxx.optimasales.pl, gdzie xxx – to skrót twojej instalacji, to pojawi się okno logowania do programu, w k
Jak przyspieszyć tworzenie nowych spraw handlowych w OptimaSales CRM? Gdzie znaleźć ustawienia? Domyślne ustawienia dla nowo tworzonych spraw można skonfigurować na poziomie swojego konta. W tym celu
FAQ (często zadawane pytania)
(różne, często zadawane pytania o programie)
Pliki do pobrania
(pliki różnych, przydatnych programów)